Μεταμόσχευση «καρδιάς» στη νέα Mercedes-AMG C 63 S
ΝΕΑ
Η νέα γενιά της C 63 S βγαίνει από το Affalterbach με plug-in υβριδικό σύστημα. Κάποιοι τώρα, το αντικατέστησαν με biturbo V8.
Μπορεί η Mercedes-AMG να απογοήτευσε τους φανατικούς της όταν παρουσίασε την καινούργια C 63 S ως plug-in υβριδική αντικαθιστώντας τον V8, ωστόσο υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να επαναφέρουν την «τάξη».
WHAT CAR
Συγκεκριμένα, η αυστριακή VUK Manufaktur παρουσίασε πρόσφατα μία τολμηρή μετατροπή στο σπορ σεντάν. Οι Αυστριακοί πέρασαν δύο χρόνια δουλεύοντας πάνω σε αυτό το πρότζεκτ. Έλαβαν το εργοστασιακό μοντέλο στα χέρια τους στα τέλη του 2022 και περίπου 26 μήνες αργότερα παρουσίασαν το αποτέλεσμα.

Το οποίο δείχνει μία μετατροπή που οι περισσότεροι δεν πίστευαν πως είναι δυνατή και σίγουρα ήταν πολύ δύσκολη. Το plug-in υβριδικό σύστημα με την μεγάλη μπαταρία και τους ηλεκτροκινητήρες αφαιρέθηκε εντελώς, με τη θέση του τετρακύλινδρου στο καπό να παίρνει ο 4λιτρος biturbo V8 της AMG.
Η λογική λέει πως το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επίσης αντικαταστάθηκε. Είναι πολύ πιθανό τη θέση του να πήρε το 7τάχυτο της προηγούμενης AMG C 63 S, για να μπορεί να συνεργάζεται με το οκτακύλινδρο σύνολο. Η VUK Manufaktur ανακοινώνει πως το αυτοκίνητο είναι απόλυτα λειτουργικό.
Ιδανικά, θα θέλαμε να γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες για τη συγκεκριμένη μετατροπή που σίγουρα χρειάστηκε πολλές τολμηρές μηχανολογικές ενέργειες, πριν να μπορέσει να ολοκληρωθεί.

Ενδιαφέρον θα είχε επίσης μία απευθείας αντιπαράθεση μεταξύ της εργοστασιακής AMG C 63 S E Performance με αυτή την C 63 S.
Να υπενθυμίσουμε πως η το νέο, plug-in υβριδικό μοντέλο αποδίδει συνδυαστικά 680 ίππους, ενώ η προηγούμενη γενιά με τον biturbo V8 και χωρίς υβριδική τεχνολογία είχε μέγιστη ισχύ 510 ίππους.