Mercedes-Benz: Βάζει το κέρδος στη φόρτιση!
ΝΕΑΗ γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μειώνει το κόστος των μπαταριών, τουλάχιστον στα εισαγωγικά ηλεκτρικά μοντέλα, προσδοκώντας σε περισσότερα έσοδα.
Η Mercedes-Benz θα χρησιμοποιήσει μπαταρίες φωσφορικού σίδηρου λιθίου (LFP) στα επόμενα μικρομεσαία μοντέλα της, αρχής γενομένης της εισαγωγικής A-Class, σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος.
WHAT CAR
Ειδικότερα, το 2025 αναμένεται να λανσαριστεί η CLA sedan, ακολουθώντας της λογική του Volvo EX30, στην εισαγωγή των μπαταριών LFP στην ευρωπαϊκή αγορά. Στςι κορυφαίες εκδόσεις τους, τα μοντέλα χρησιμοποιούν μπαταρίες νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου (NMC), όπως και άλλα συμπαγή EV.
Οι μπαταρίες LFP έχουν χαμηλότερη πυκνότητα ισχύος από τις NMC, αλλά είναι λιγότερο εύφλεκτες και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Παράλληλα, έχουν χαμηλότερο κόστος, γεγονός που εκμεταλλεύτηκαν αρχικά αρκετοί κατασκευαστές από την Κίνα, αλλά που πλέον εκτιμάται δεόντως και από τους Ευρωπαίους ομολόγους τους. Η Stellantis χρησιμοποιεί τέτοιες μπαταρίες σε μοντέλα όπως το Citroen C3 και η Renault θα λανσάρει την τεχνολογία το 2026 με Twingo νέας γενιάς.
Η Mercedes ανακοίνωσε τη χημεία των μπαταριών και τις νέες λεπτομέρειες για την επόμενη γενιά A-Class και άλλα συμπαγή μοντέλα στις 18 Νοεμβρίου. Θα υπάρχουν τέσσερα μοντέλα: Ένα τετράθυρο σεντάν CLA, ένα στέισον βάγκον τύπου shooting-brake και δύο SUV.