Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Με… κιβώτιο ταχυτήτων το επόμενο Kia EV6

Ελλάδα 19:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Με… κιβώτιο ταχυτήτων το επόμενο Kia EV6

ΝΕΑ

Με… κιβώτιο ταχυτήτων το επόμενο Kia EV6

ΝΕΑ

Ο όμιλος Hyundai έχει αποδείξει απτά και περίτρανα ότι ένα ηλεκτρικό μπορεί να έχει… ταχύτητες.

Advertisement
Advertisement

Το Hyundai Ioniq 5 N αναστάτωσε για τα καλά το αυτοκινητικό στερέωμα από την πρώτη στιγμή που ο ειδικός Τύπος το οδήγησε και συνειδητοποίησε ότι ίσως μιλάμε για ένα αυτοκίνητο-ορόσημο.

Όταν ανακοινώθηκε ότι θα είναι ένα ηλεκτρικό hot-hatch που κατ’ επιλογή του χρήστη θα έχει 7τάχυτο κιβώτιο, paddles για τις αλλαγές και τρεις τεχνητούς ήχους θερμικού κινητήρα, οι περισσότεροι το θεώρησαν μία απεγνωσμένη κίνηση της Hyundai να κάνει τον κόσμο να αγοράσει ηλεκτρικό.

Επειδή, όμως, η πραγματικότητα ήρθε να αποδείξει ότι μιλάμε για την απόλυτη προσομοίωση ενός θερμικού hot-hatch, ενώ στην πραγματικότητα έχουμε από κάτω μας μπαταρία και ηλεκτροκινητήρες, ο όμιλος Hyundai αντιλήφθηκε την ευχάριστη αναστάτωση που έχει προκαλέσει και θέλει να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο.

Advertisement
Advertisement

Για την ακρίβεια, το επόμενο Kia EV6 πιθανότατα να υιοθετήσει αυτή την εντυπωσιακή μετατροπή λογισμικού που είδαμε στο Ioniq 5 N.

Το ρεπορτάζ του Carscoops αναφέρει ότι ο Κορεάτης κατασκευαστής θα ενσωματώσει αυτή την τεχνολογία στο νέο EV6 το οποίο αναμένεται να δούμε μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Μερικές εικόνες του νέου EV6 έχουν ήδη διαρρεύσει και φαίνεται πως θα έχει νέους προβολείς DRL σε σχήμα C, ενώ η Kia αναφέρει ότι η μπαταρία θα αναβαθμιστεί στις 84 kWh (από 77 kWh).

Advertisement

Οι πληροφορίες μιλούν για ενσωμάτωση του 7τάχυτου κιβωτίου (αφορά αποκλειστικά και μόνο το λογισμικό), αλλά στην πραγματικότητα, το νέο EV6 GT δε θα υιοθετήσει όλα τα χαρακτηριστικά του Ioniq 5 N που το κάνουν τόσο μοναδικό.

Διότι η Kia θέλει να το προμοτάρει ως ένα αυτοκίνητο GT, εν αντιθέσει με το μοντέλο της Hyundai που ενδείκνυται για άλλου επιπέδου… τρέλες.

Advertisement

Συνεπώς, δεν αναμένεται να έχει στοιχεία όπως ο διακόπτης N-Grin που δίνει στο Ioniq 5 N έξτρα 40 άλογα για μερικά δευτερόλεπτα, ούτε τη χειροκίνητα ελεγχόμενη κατανομή της ροπής μέσω της πέδησης εμπρός και πίσω, ούτε τη λειτουργία N Drift Optimizer.

Υπενθυμίζουμε, το παρόν EV6 GT έχει μία πιο απλή λειτουργία Drift Mode και λογικά σε αυτήν θα μείνει.

Αναφορικά με τους τεχνητούς ήχους, η λογική λέει πως εφόσον ο οδηγός θα έχει paddles και «κιβώτιο ταχυτήτων», θα έχει και την επιλογή ανάμεσα σε τρία διαφορετικά ηχοχρώματα, που θα του δίνουν την αίσθηση των στροφών ανά λεπτό.

Advertisement