Με κινεζικό υβριδικό μοτέρ οι νέες Mercedes-Benz
ΝΕΑΣε μία εποχή που όλοι κάνουν την ανάγκη φιλότιμο, ακόμα και η Mercedes συνεργάζεται με τους Κινέζους για ένα μοτέρ.
Η Mercedes-Benz παρουσίασε ένα νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης 48 volt με τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων, το M252, που θα κατασκευάζεται σε συνεργασία με την Geely στην Κίνα.
WHAT CAR
Η πρώτη εφαρμογή αυτού του συστήματος θα γίνει στην επερχόμενη Mercedes CLA, η οποία είναι κατασκευασμένη με βάση την Modular Mercedes Architecture (MMA) και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2025.
Το υβριδικό σύστημα ενσωματώνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt με χωρητικότητα 1,3 kWh, επιτρέποντας την ηλεκτρική οδήγηση μικρών αποστάσεων και την αυξημένη αποδοτικότητα καυσίμου.
Ο ηλεκτροκινητήρας του, απόδοσης 27 ίππων ενσωματώνεται σε ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων (8F-eDCT), σχηματίζοντας μια εξαιρετικά αποδοτική μονάδα.
Το σύστημα υποστηρίζει χαρακτηριστικά όπως η αναγεννητική πέδηση με ανάκτηση ενέργειας έως και 25 kW και το ρολάρισμα που επιτρέπει την ηλεκτρική κίνηση σε ταχύτητες έως και 100 km/h.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης M252 ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες, όπως διαδικασία καύσης κύκλου Miller για βελτιωμένη απόδοση, έναν υψηλό λόγο συμπίεσης 12:1 και ένα νέο τούρμπο για καλύτερο τράβηγμα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Ο αρθρωτός σχεδιασμός του κινητήρα επιτρέπει την προσαρμοστικότητα για διατάξεις με κίνηση στους μπροστινούς ή σε όλους τους τροχούς.
Διαθέσιμο σε τρία επίπεδα ισχύος (136, 163 και 190 PS), συν επιπλέον 20 kW από τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα προσφέρει συνολική απόδοση έως 217 PS.
Παρά τη μετατόπιση της παραγωγής στην Κίνα, οι τελικές ρυθμίσεις γίνονται από την ίδια τη Mercedes έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στα αυστηρά δεδομένα ρύπων που ισχύουν στην Ευρώπη.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας εκτός από την CLA θα επεκταθεί πιθανότατα και σε άλλα μοντέλα της Mercedes, εξασφαλίζοντας τη συνεχή παρουσία της υβριδικής τεχνολογίας στο πλαίσιο της μετάβασης της μάρκας προς την ηλεκτροκίνηση.