Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Leapmotor: Έτσι θέλει να κατακτήσει την Ευρώπη!

Ελλάδα 16:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Leapmotor: Έτσι θέλει να κατακτήσει την Ευρώπη!

ΝΕΑ

Leapmotor: Έτσι θέλει να κατακτήσει την Ευρώπη!

ΝΕΑ

Η κινεζική μάρκα ήρθε στη γηραιά ήπειρο για να μείνει, προσφέροντας τεράστια επίπεδα αυτονομίας.

Advertisement
Advertisement

Η άρτι αφιχθείσα στην Ευρώπη και την Ελλάδα και διεθνής συνεργάτης της Stellantis, Leapmotor International, θα εμπλουτίσει τη γκάμα των μοντέλων της, προσφέροντας ηλεκτρικά οχήματα μεγάλης αυτονομίας, από το επόμενο έτος.

«Θα πουλήσουμε τα οχήματα επέκτασης αυτονομίας  (EREV, Extended Range Electric Vehicles) σε όλες τις αγορές όπου υπάρχει ζήτηση για αυτά», δήλωσε ο CEO της Leapmotor Tianshu Xin, αρνούμενος να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ποιες χώρες θα προμηθευτούν οχήματα με την τεχνολογία.

Τα EREV είναι μια παραλλαγή του plug-in υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος, στο οποίο η ηλεκτρική ενέργεια είναι η κύρια πηγή ενέργειας, σε αντίθεση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στα παραδοσιακά PHEV. Το σύστημα είναι ανάλογο με αυτό της Mazda στο MX-30 e-Skyactiv R-EV . Σύμφωνα με τη Leapmotor, η αυτονομία του αυτοκινήτου, θα πλησιάζει και ενδεχομένως θα ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα.

Advertisement
Advertisement

Ο Xin έδειξε δύο EREV όταν αποκάλυψε τα ευρωπαϊκά σχέδια προϊόντων της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε μια εκδήλωση εδώ κοντά στο Μιλάνο στις 24 Σεπτεμβρίου.

Το πρώτο είναι μια παραλλαγή του πλήρως ηλεκτρικού μεσαίου SUV C10, το οποίο πωλείται ήδη σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές. Το παράγωγο EREV, το οποίο είναι διαθέσιμο στην Κίνα, θα ενταχθεί στη σειρά στις αρχές του 2025, είπε ο Xin.

Το δεύτερο είναι μια έκδοση EREV του συμπαγούς SUV B10. Η παγκόσμια πρεμιέρα του οποίου, πραγματοποιήθηκε στις 14 Οκτωβρίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού. Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του μοντέλου θα ξεκινήσουν στα μέσα του 2025, είπε ο Xin, με την έκδοση EREV να ακολουθεί το 2026.

Advertisement

Τα EREV της Leapmotor διαθέτουν κινητήρα βενζίνης που χρησιμοποιείται μόνο για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί πάντα στον βέλτιστο κύκλο του για να ελαχιστοποιήσει τις εκπομπές, είπε ο Xin.