Κοινό μέτωπο BYD και Tesla;
ΝΕΑ
Όπως δήλωσε η Στέλλα Λι, Εκτελεστική Αντιπρόεδρος της BYD Auto, η εταιρεία θα επιδιώξει συνεργασία με την Tesla για να επιταχυνθεί η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Τα τελευταία πέντε χρόνια, η BYD Auto έχει εξελιχθεί σε μία από τις πιο δυναμικές αυτοκινητοβιομηχανίες, τόσο στην Κίνα όσο και στην Ευρώπη. Ιδίως στη δεύτερη, έχει καταφέρει να ταράξει τα νερά και να προβληματίζει τα στελέχη των παραδοσιακών εταιρειών αυτής.
WHAT CAR
Τα στελέχη της θεωρούν την Tesla ως τον βασικό ανταγωνιστή τους αναφορικά με τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Ωστόσο, πιστεύουν ότι θα μπορούσε να υπάρξει μια μορφή συνεργασίας μεταξύ τους για να προωθηθεί περισσότερο και εντονότερα η ηλεκτροκίνηση παγκοσμίως.

Αυτό δήλωσε η Στέλλα Λι (φωτογραφία επάνω), Εκτελεστική Αντιπρόεδρος της BYD Auto, σε συνέντευξή της στους Financial Times. Αφού περιέγραψε την Κίνα ως «την πατρίδα της καινοτομίας στην αυτοκινητοβιομηχανία», αναφέρθηκε και στην Tesla.
Χαρακτηριστικά, τόνισε: «Ο κοινός μας εχθρός είναι το αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πρέπει να συνεργαστούμε για να αλλάξουμε τη βιομηχανία».
Η κυρία Λι διευκρίνισε ότι δεν αναφέρεται σε συνεργασία με την Tesla για την από κοινού ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου αλλά για την ευρύτερη ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.

Οι δηλώσεις της έγιναν έπειτα από την ανακοίνωση επιβολής νέων επιπλέον δασμών από τις ΗΠΑ και στα κινεζικά αυτοκίνητα που θα εισάγονται σε αυτές.
Θυμίζουμε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει επιβάλλει από πέρυσι αντίστοιχους επιπλέον δασμούς στα κινεζικά οχήματα που κατασκευάζονται στην ασιατική χώρα και διατίθενται στην ήπειρό μας.
Η κυρία Λι, σχολιάζοντας την επιβολή τους, τόνισε ότι η BYD Auto δημιουργεί τα εργοστάσιά της στην Ουγγαρία και στην Τουρκία, τα οποία θα της επιτρέψουν να παρακάμψει τους δασμούς της Ε.Ε. Επίσης, είπε πως δεν ανησυχεί για το ενδεχόμενο αποκλεισμού της εταιρείας από την αγορά των ΗΠΑ.

Για το 2024, η BYD Auto ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις της αυξήθηκαν περισσότερο από 40% συγκριτικά με αυτές του 2023. Αυτό οφείλεται τόσο χάρη στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της όσο και στα υβριδικά και Plug-in υβριδικά.
Το γεγονός είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό αν υπολογίσουμε ότι η εταιρεία δεν διαθέτει επισήμως οχήματά της στις ΗΠΑ, κάτι που θα αύξανε περισσότερο τις πωλήσεις της και την εμπορική επέκτασή της.