Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η SL 680 Monogram είναι η πιο σπορ Maybach ever!

Ελλάδα 16:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η SL 680 Monogram είναι η πιο σπορ Maybach ever!

ΝΕΑ

Η SL 680 Monogram είναι η πιο σπορ Maybach ever!

ΝΕΑ

Η διθέσια Mercedes-Maybach SL 680 Monogram, επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν στερεότυπα στη σύγχρονη αυτοκίνηση.

Advertisement
Advertisement

Η Maybach είναι συνώνυμο της χλιδής και της πολυτέλειας, στοιχεία που θα συνοδεύουν πάντοτε τα μοντέλα με την επωνυμία της, αλλά ποιος είπε ότι μπορεί να είναι μόνο αυτό;

Η αποκάλυψη της Mercedes-Maybach SL 680 Monogram, καταδεικνύει ότι η μία διάσταση δεν μπορεί να αποκλείσει την άλλη. Ναι, μια Maybach μπορεί να συνεργάζεται με τη Louis Vuitton, για το χλιδάτο εσωτερικό της, αλλά μπορεί να συνδυάζει επιδόσεις και εξαιρετικά σπορτίφ χαρακτηριστικά, όπως αυτό το διθέσιο roadster, μία από τις κορυφαίες στιγμές της εταιρείας, από τη στιγμή που η Mercedes-Benz την «ανέστησε» (για δεύτερη φορά) το 2017.

Ο σχεδιασμός, ενώ πρόκειται για ένα μοντέλο που θα λανσαριστεί την άνοιξη του 2025, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, ως προς το μοντέρνο χαρακτήρα του, έχει αρκετές ρετρό πινελιές, που κάνουν το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα ακόμα πιο θελκτικό και εντυπωσιακό, παρατηρώντας το από διαφορετικές οπτικές γωνίες.

Advertisement
Advertisement

 Το εσωτερικό ακολουθεί παρόμοια προσέγγιση για να βοηθήσει στη διαφοροποίηση της εν λόγω Mercedes-Maybach, από τις άλλες SL. Αν και η βασική αρχιτεκτονική του ταμπλό και η οθόνη αφής είναι ίδια, η οθόνη πολυμέσων και το ψηφιακό σύμπλεγμα μετρητών έχουν σχέδια και γραφικά εκκίνησης ειδικά για την Maybach και το τιμόνι, τα καθίσματα, το κάτω ταμπλό και τα πάνελ των θυρών είναι όλα επενδυμένα με κρυστάλλινο λευκό δέρμα νάπα. Εντυπωσιακό αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά για τους μελλοντικούς πελάτες, το καθάρισμα αυτών δερμάτων είναι μια δυνατή σπαζοκεφαλιά…

Κάτω από το καπό, η επιλογή δεν είναι ο V12 της  λιμουζίνας S 680, αλλά ο V8 twin-turbo των 4,0 λίτρων και των 577 ίππων, από την Mercedes SL 63. Φυσικά η  SL 680 Monogram διαθέτει όλα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και κυρίως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, μεταβάλλοντας την κινητική της κατάσταση, ενώ η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του γνώριμου αυτόματου κιβωτίου της Mercedes-Benz 9G-Tronic.

H Maybach είναι κατά 5,0 δευτερόλεπτα πιο αργή στο σπριντ, έως τα 100 χλμ./ώρα, από μία SL 63 (4,1 δευτερόλεπτα, έναντι 3,6), αλλά είναι σίγουρα αρκετά πιο βαριά και σε τελική ανάλυση, αυτός που θα την αγοράσει δεν ενδιαφέρεται για μια τέτοια λεπτομέρεια. Ενδιαφέρεται για την τιμή της, η οποίο δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά αυτή της εκκίνησης θα ξεπερνά κατά πολύ τις 200.000 ευρώ για την πιο… ταπεινή έκδοση.