Η Volkswagen ετοιμάζει την απόλυτη επίθεση στην Κίνα
ΝΕΑ
Η Volkswagen αναπροσάρμοσε την επιχειρηματική στρατηγική της αναφορικά και με την κινεζική αγορά και θα αποκαλύψει τα πρώτα δείγματα αυτής στη Σαγκάη.
Η Volkswagen θα συμμετέχει στην εφετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης η οποία θα διεξάγεται από τις 23 Απριλίου έως τις 2 Μαΐου. Όπως ανακοινώθηκε, σε αυτή θα παρουσιάσει τρία νέα πρωτότυπα μοντέλα που αντανακλούν τη νέα σχεδιαστική και τεχνολογική ταυτότητα της εταιρείας.
WHAT CAR
Ανάμεσά τους ξεχωρίζει το ID.Evo, ένα πλήρως ηλεκτρικό SUV που εξελίχθηκε αποκλειστικά για την κινεζική αγορά από τους ανθρώπους της Volkswagen Anhui, μιας κοινοπραξίας μεταξύ του Ομίλου Volkswagen και της κινεζικής JAC Motors.
Το ID.Evo σηματοδοτεί τη στροφή του γερμανικού Ομίλου προς μια νέα στρατηγική η οποία εστιάζει στην τοπική αγορά. Με αυτόν τον τρόπο οι Γερμανοί επιδιώκουν να ενισχύσουν εκ νέου τη θέση τους στην πλέον ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως.

Το καινούργιο μοντέλο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στις 22 Απριλίου στη Σαγκάη και αποτελεί μέρος του ευρύτερου πλάνου του Ομίλου Volkswagen το οποίο προβλέπει την παραγωγή περισσότερων από 20 νέων εξηλεκτρισμένων και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2027.
Αυτά θα εντάσσονται στην κατηγορία οχημάτων «NEV» («New Energy Vehicles»), και θα διαθέτουν όλες τις γνωστές εφαρμοσμένες τεχνολογίες εξηλεκτρισμού, δηλαδή υβριδικά, Plug-in Hybrid, αμιγώς ηλεκτρικά, όπως και ηλεκτροκίνητα με «range-extender» θερμικό κινητήρα.
Οι πρώτες εικόνες του ID.Evo που δόθηκαν στη δημοσιότητα παραπέμπουν στο αισθητικό ύφος του πρωτότυπου ID.Code (φωτογραφία κάτω), το οποίο παρουσιάστηκε στο Πεκίνο το 2024.

Σε αυτές διακρίνουμε ότι το νέο SUV ξεχωρίζει από τα λεπτά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, τα οποία και δημιουργούν μία χαρακτηριστική φωτεινή «υπογραφή». Αυτά εναρμονίζονται με τις γραμμές του αμαξώματος, προσδίδοντας μια ενιαία και ρέουσα σχεδιαστική γραμμή,
Άλλα χαρακτηριστικά του αμαξώματος που διακρίνονται είναι οι μαύρες εμπρός κολόνες του αμαξώματος, οι συμβατικοί εξωτερικοί καθρέπτες, οι ράγες οροφής και η μικρή αεροτομή στο πίσω μέρος της οροφής.

Μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί ποια πλατφόρμα έχει χρησιμοποιηθεί για το νέο ID.Evo, αν και είναι πιθανό να βασίζεται σε κάποια παραλλαγή της ήδη υπάρχουσας MEB ή σε μια νέα αρχιτεκτονική προσαρμοσμένη στις ανάγκες της κινεζικής αγοράς.
Πέραν αυτού, στο περίπτερό της Volkswagen στην έκθεση θα υπάρχουν ακόμα δύο αμιγώς ηλεκτροκίνητα πρωτότυπα: Ένα σεντάν από τη FAW-Volkswagen και ένα κατηγορίας B-SUV με τεχνολογία EREV (Extended Range Electric Vehicle) από τη SAIC Volkswagen, το οποίο διαθέτει αυξημένη αυτονομία.
Κοινό χαρακτηριστικό και των τριών νέων οχημάτων αποτελεί η εφαρμογή της νέας «κινεζικής ταυτότητας» (sic) της Volkswagen αναφορικά με τον σχεδιασμό, την τεχνολογία και τον εξοπλισμό.
Με την κίνηση αυτή, η VW δείχνει ξεκάθαρα τη βούλησή της να επαναπροσδιορίσει την παρουσία της στην Κίνα, υιοθετώντας λύσεις σχεδιασμένες ειδικά για τις τοπικές ανάγκες, και επιδιώκοντας να προσφέρει σύγχρονα και ανταγωνιστικά προϊόντα στην ταχέως εξελισσόμενη αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.