Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι στόχοι της BYD για το 2025 είναι υψηλοί

Ελλάδα 17:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι στόχοι της BYD για το 2025 είναι υψηλοί

ΝΕΑ

Η εμπορική πορεία της BYD Auto εκτός Κίνας συνεχίζει να αυξάνει τη δυναμική της και την εφετινή χρονιά, αυξάνοντας αντιστοίχως και τον προβληματισμό των Ευρωπαίων.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Γουάνγκ Τσουανφού, ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της BYD Auto, για το 2025 η εταιρεία σκοπεύει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της σε αγορές εκτός της κινεζικής, ξεπερνώντας τις 800.000 μονάδες.

Αυτό δήλωσε ο ισχυρός άντρας της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με αναλυτές της αγοράς. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι πέρυσι η BYD Auto πούλησε 417.204 οχήματα στο εξωτερικό και σκοπός της είναι να τα διπλασιάσει εφέτος.

Όπως είπε, αναμένει σημαντική αύξηση του μεριδίου αγοράς της στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο είναι «πολύ ανοιχτό» (sic) σε ανταγωνιστικά κινεζικά προϊόντα.

Advertisement
Advertisement

Επίσης, δήλωσε ότι βλέπει μεγάλες ευκαιρίες για ταχεία επιχειρηματική ανάπτυξη και αύξηση πωλήσεων σε χώρες της Λατινικής Αμερικής και της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπου τόσο οι κυβερνήσεις τους όσο και οι εκεί καταναλωτές δείχνουν φιλική στάση απέναντι στις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ο Τσουανφού, τόνισε επίσης ότι η BYD Auto θα υλοποιήσει το πρόγραμμά της για τη δημιουργία εργοστασίων της στη Γηραιά Ήπειρο για να αντιμετωπίσει την επιβολή δασμών που έχει επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στα οχήματα που παράγονται στην Κίνα και εισάγονται σε αυτή.

Επιπλέον, δήλωσε ότι η εταιρεία ήδη κατασκευάζει εργοστάσιά της στη Βραζιλία –τη μεγαλύτερη αγορά της εκτός Κίνας– καθώς και στην Ταϊλάνδη και στην Τουρκία.

Advertisement

Επίσης διευκρίνισε ότι για να διατηρήσει το πλεονέκτημά της στο χαμηλότερο κόστος παραγωγής, οι ανά τον κόσμο βιομηχανικές μονάδες της θα προμηθεύονται τα βασικά εξαρτήματα από την Κίνα και θα συναρμολογούν τα οχήματα σε αυτές.

Ο Τσουανφού, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η κερδοφορία της BYD Auto ανά πωλούμενο όχημά της θα ξεπεράσει αυτήν της Toyota. όταν φτάσει το αντίστοιχο μέγεθος παραγωγής του ιαπωνικού κολοσσού.

Advertisement

Θυμίζουμε ότι πέρυσι (2024), η Toyota ήταν για μία ακόμα φορά πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως με σχεδόν 10,8 εκατομμύρια οχήματα, ενώ η BYD Auto πούλησε περίπου 4,27 εκατομμύρια αυτοκίνητά της. Για το 2025, στοχεύει σε πωλήσεις 5,5 εκατομμυρίων μονάδων.

Η Ευρώπη στο επίκεντρο
Εκτός από τον Γουάνγκ Τσουανφού δηλώσεις έκανε και η Στέλλα Λι, η Εκτελεστική Αντιπρόεδρος της εταιρείας. Όπως είπε, «η εταιρεία πρέπει να γίνει πιο ευρωπαϊκή. Πρέπει να τοπικοποιήσουμε (sic) την BYD και να τη μετατρέψουμε σε ευρωπαϊκή μάρκα».

Σύμφωνα με την κυρία Λι αυτό έχει ξεκινήσει να υλοποιείται ήδη με την κατασκευή εργοστασίου της στην Ουγγαρία. Αρχικά, αυτό θα έχει δυναμικότητα 150.000 οχημάτων ετησίως ενώ όταν ολοκληρωθούν οι εγκαταστάσεις του αυτή θα μπορεί να φτάσει τις 300.000 μονάδες κατ’ έτος.

Advertisement

Επίσης, εξετάζεται το ενδεχόμενο να υπάρξει και δεύτερη μονάδα παραγωγής των  αυτοκινήτων της επί ευρωπαϊκού εδάφους, ενώ το 2026 θα γίνει και το εργοστάσιο της BYD Auto στην Τουρκία.

Η κυρία Λι τόνισε επίσης ότι για να γίνει πιο ευρωπαϊκή η εταιρεία προσέλαβε τον Γερμανό Βόλφγκανγκ Έγκερ ως επικεφαλής του Τμήματος Σχεδιασμού της. Επιπλέον, στόχος της είναι να βελτιώσει τις υπηρεσίες μετά την πώληση, καθώς το υπάρχον δίκτυο αντιπροσώπων της στην Ευρώπη και εξυπηρέτησης των πελατών σε αυτή είναι σχετικά περιορισμένο και της χρειάζεται αναβάθμιση.

Όπως είπε η Αντιπρόεδρος της εταιρείας «στόχος είναι η εμπειρία των καταναλωτών να θυμίζει τα καταστήματα της Apple ή της Starbucks. Στη Γερμανία, η BYD σκοπεύει να έχει περίπου 140 σημεία πώλησης μέχρι το τέλος του έτους, σε στρατηγικές τοποθεσίες».

Πέραν αυτών, η κυρία Λι επιβεβαίωσε ότι η Denza, η premium μάρκα που δημιουργήθηκε αρχικά σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz, αλλά πλέον ανήκει εξ ολοκλήρου στην BYD Auto.

Αυτή θα λανσαριστεί στην Ευρώπη ως ανεξάρτητη εταιρεία. Η αρχή θα γίνει από την Ιταλία και θα έχει ξεχωριστό δίκτυο αντιπροσώπων της ή τουλάχιστον έναν ιδιόκτητο εκθεσιακό χώρο.

Τέλος, η Στέλλα Λι ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει το αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ στην Ευρώπη. «Δεν πρόκειται να συμβεί», είπε χαρακτηριστικά. Επίσης, διευκρίνισε πως θεωρεί απίθανο να έρθουν στη Γηραιά Ήπειρο ακόμα 20 κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς οι ισχύοντες οικονομικοί παράγοντες καθιστούν αδύνατο ένα τέτοιο σενάριο.