Η Renault σκέφτεται να καταργήσει τα παραδοσιακά πεντάλ!
ΝΕΑ
Δεν πρόκειται για κάποιο project αυτόνομης οδήγησης. Τα πάντα είναι στο χέρι του οδηγού…
Ο τίτλος μπορεί να είναι και κάπως παραπλανητικός, αλλά για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, η Renault δεν προτίθεται να… αντιγράψει το Tesla Cybercab ή κάποιο άλλο καινοτόμο αυτόνομο όχημα.
WHAT CAR
Πρόσφατα, παρουσίασε το διαστημικό πρωτότυπο μονοθέσιο wild Filante Record 2025, το οποίο και περιέγραψε ως ένα «εργαστήριο πάνω σε τροχούς», όπου πέραν των προσπάθειών για την κατάρριψη νέων ρεκόρ κατανάλωσης και ισχύος, θα δοκιμαστούν και νέες τεχνολογίες.
Μία από αυτές, που διερευνά η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, είναι και η κατάργηση των παραδοσιακών πεντάλ, που σε πρώτη φάση θα μπορούσε να απελευθερώσει πολύτιμο χώρο στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου, μειώνοντας και το βάρος του.

«Ένα πράγμα πάνω στο οποίο έχει εργαστεί πολύ το τμήμα σχεδιασμού εσωτερικών χώρων και είναι πολύ ενδιαφέρον για εμάς είναι το πιλοτήριο και αυτή η τεχνολογία steer-by-wire plus drive-by-wire με το φρένο και το γκάζι στο ζυγό», δήλωσε ο Sandeep Bhambra, διευθυντής προηγμένης σχεδίασης της Renault.
Τα χειριστήρια, δηλαδή, του πιλοτηρίου, μεταφέρονται στην κονσόλα, όπως συμβαίνει με τα αντίστοιχα των παιχνιδιών. Πόσο εφικτό, είναι να δούμε μια τέτοια καινοτομία άμεσα στην παραγωγή. Το υψηλόβαθμό στέλεχος της Renault είναι ξεκάθαρο:
«Είναι κάτι που απελευθερώνει πολύ χώρο στο εσωτερικό. Είναι κάτι που εξετάζουμε και εξερευνούμε για μελλοντικά αυτοκίνητα, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο να βάλεις κάτι τόσο καινοτόμο σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής τόσο γρήγορα».