Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Polestar κυνηγά μια μεγάλη ανατροπή!

Ελλάδα 17:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Polestar κυνηγά μια μεγάλη ανατροπή!

ΝΕΑ

Η Polestar κυνηγά μια μεγάλη ανατροπή!

ΝΕΑ

Τα αίτια και το πραγματικό μέγεθος της κρίσης, καθιστούν την αποστολή του νέου αφεντικού της μάρκας, μια πραγματική πρόκληση.

Advertisement
Advertisement

Η Polestar σημείωσε άλλη μια βαριά τριμηνιαία απώλεια, καθώς o κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων, πρέπει να κοιτάξει στα μάτια τον εντεινόμενο ανταγωνισμό και να βρει απαντήσεις στο υψηλό κόστος και την επιβράδυνση της ζήτησης.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε λειτουργική ζημιά 242,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο, αν και ήταν ελαφρώς μικρότερη από την αντίστοιχη τρίμηνη περσινή περίοδο.

Τα έσοδα μειώθηκαν 17% στα 574,9 εκατομμύρια δολάρια, λόγω «χαμηλών παγκόσμιων όγκων και υψηλότερων εκπτώσεων», ανακοίνωσε η Polestar στις 29 Αυγούστου.

Advertisement
Advertisement

Κάποτε πρωτοπόρος του… ηλεκτρικού κινήματος, η Polestar παλεύει με το υψηλό κόστος και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από νέους παίκτες, συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων και ταχέως αναπτυσσόμενων κατασκευαστών της Κίνας.

Ταυτόχρονα, η ζήτηση των καταναλωτών για EV μειώνεται εν μέσω υψηλού πληθωρισμού και του τέλους των επιδοτήσεων σε βασικές αγορές, όπως η Γερμανία, αναγκάζοντας ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες να προσφέρουν εκπτώσεις.

Η τιμή της μετοχής της Polestar έχει υποχωρήσει περισσότερο από 90% από τότε που «ανεξαρτητοποιήθηκε» από τη Volvo, πριν από δύο χρόνια.

Advertisement

Παρεμπιπτόντως, ένα σημαντικό πρόβλημα που καταγράφεται από αρκετούς πελάτες της εταιρείας, αλλά και από τον ειδικό Τύπο, είναι η ουσιαστική έλλειψη εταιρικής ταυτότητας στα μοντέλα της. Πολλοί είναι αυτοί που έχουν την αίσθηση ότι οδηγούν ένα Volvo και όχι ένα Polestar.

Θα αλλάξει τα δεδομένα ο νέος CEO;

Advertisement

Σ’ αυτή την κρίσιμη συγκυρία το… καράβι της Polestar έχει νέο καπετάνιο, ένα μπαρουτοκαπνισμένο στέλεχος της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο νέο Διευθύνων Σύμβουλος είναι ο Michael Lohscheller, που μετά τις δικές του επιχειρηματικές δραστηριότητες, ενσωματώθηκε στον κλάδο. Ξεκίνησε την καριέρα του στην τότε Daimler Chrysler και είχε θητείες στη Mitsubishi και τη Volkswagen, πριν αναλάβει την κορυφαία θέση στην τότε ευρωπαϊκή θυγατρική της General Motors, Opel.

Αποχώρησε το 2021, όταν η γερμανική μάρκα εξαγοράστηκε από τον όμιλο Stellantis και πλέον έχει μπροστά του, μια νέα μεγάλη πρόκληση.

Advertisement