Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η πιο προσιτή Porsche 911 και σε έκδοση κάμπριο

Ελλάδα 8:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η πιο προσιτή Porsche 911 και σε έκδοση κάμπριο

ΝΕΑ

Η πιο προσιτή Porsche 911 και σε έκδοση κάμπριο

ΝΕΑ

Στην επίσημη παρουσίαση της 911 Carrera T προχώρησε η γερμανική εταιρεία, που θα τη διαθέσει τόσο ως κουπέ όσο και ως κάμπριο.

Advertisement
Advertisement

Έχοντας την χαμηλότερη τιμή σε ολόκληρη τη γκάμα του εμβληματικού μοντέλου, η Porsche 911 Carrera T έρχεται αποκλειστικά με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και μία σειρά από μέρη εξοπλισμού που την καθιστούν 40 κιλά ελαφρύτερη από τη στάνταρ Carrera.

Για την ακρίβεια, η 911 Carrera T ζυγίζει 1.478 κιλά, χάρη στα πιο λεπτά τζάμια, την χαμηλότερη ηχομόνωση και τις στάνταρ, ελαφριές ζάντες που προέρχονται από μεγαλύτερη (και ακριβότερη) 911 της γκάμας.

Η «καρδιά» της παραμένει ίδια με τον μεγάλο αδερφό, αφού και εδώ έχουμε τον 3λιτρο επίπεδο εξακύλινδρο των 394 ίππων και 450 Nm, ενώ η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα. Έτσι, η 911 Carrera T ολοκληρώνει το σπριντ των «0-100» σε 4,5 δευτερόλεπτα.

Advertisement
Advertisement

Η ενεργητική ανάρτηση PASM μειώνει το ύψος του αμαξώματος κατά 10 χιλιοστά και έχει πιο σπορ ρύθμιση από πριν, η τετραδιεύθυνση βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ η αναλογία κρεμαγιέρας είναι ταχύτερη συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο.

Αισθητικά, η νέα 911 Carrera T αποκτάει την πίσω αεροτομή της GTS, με τις ζάντες 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω να προέρχονται από την Carrera S. Όμορφη λεπτομέρεια είναι επίσης τα λογότυπα του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου στα πίσω τζάμια, αλλά και ως φωτεινό λογότυπο κάτω από τις πόρτες.

Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα, με τις λεπτομέρειες να είναι από σύνθετο ξύλο. Μεταξύ άλλων, το τελευταίο το βλέπουμε και στον επιλογέα σχέσεων.

Advertisement

Τα καθίσματα μπορεί ο πελάτης κατ’ επιλογή να τα αναβαθμίσει σε πιο ελαφριά, μπάκετ ή να επιλέξει απλώς περισσότερες επιλογές θέσης, από τέσσερις σε 18.

Η νέα Porsche 911 Carrera T θα διατεθεί για πρώτη φορά και σε κάμπριο διαμόρφωση, η οποία όμως θα είναι κατά 2 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργή στα 0-100 χλμ./ ώρα.

Advertisement