Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η νέα Mercedes SL θα σημάνει το τέλος των CC

Ελλάδα 9:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η νέα Mercedes SL θα σημάνει το τέλος των CC

ΝΕΑ

Η νέα Mercedes SL θα σημάνει το τέλος των CC

ΝΕΑ

Εδώ και πολύ καιρό ξέρουμε πως η Mercedes δεν προτίθεται να συνεχίσει με τη σκληρή οροφή και η νέα SL, η οποία αναμένεται το επόμενο έτος και θα επιβεβαιώει πως τα Coupe-Cabriolet… «μόδα ήταν και πέρασε».

Advertisement
Advertisement

Η Mercedes ήταν η πρώτη εταιρεία που λάνσαρε τη λογική των “CC” από το 1930 και όπως φαίνεται, είναι αυτή που γυρίζει την πλάτη στη συγκεκριμένη επιλογή.

Οι πληροφορίες σχετικά με το SL Roadster της Mercedes δεν είναι πλήρεις και δεν ξέρουμε για παράδειγμα τι να περιμένουμε από το εσωτερικό του μοντέλου. Αυτό που ξέρουμε θετικά, είναι πως η νέα SL δεν θα διατεθεί με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, κάτι που για το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί μια «δήλωση» σε ότι έχει να κάνει με την αισθητική αλλά και την προσέγγιση της κατηγορίας.

Αξίζει να θυμηθούμε πως από τα τέλη του 2000, σχεδόν κάθε κατασκευαστής είχε μια πρόταση μοντέλου με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, ενώ όσοι είχαν κάποιο cabrio μοντέλο, επεξεργαζόντουσαν το ενδεχόμενο να παρουσιάσουν και μια αντίστοιχη εκδοχή με σκληρή οροφή σε θέση της μαλακής αναδιπλούμενης.

Advertisement
Advertisement

Τώρα, 20 χρόνια μετά, τα περισσότερα από αυτά που έχουν μείνει να διατίθενται ως cabrio και δεν έχουν δώσει τη θέση τους σε SUV ή crossover προτάσεις, έχουν επανέλθει στις παραδοσιακές υφασμάτινες οροφές.

Ανάμεσά τους και η Mercedes η οποία σταμάτησε τη σκληρή οροφή της SLC και την αντικαθιστά στη νέα SL με μαλακή. Προφανώς τα μειονεκτήματα της σκληρής οροφής που έχουν να κάνουν κυρίως με το βάρος και τα κινούμενα μέρη, είναι περισσότερα από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει μια τέτοια επιλογή.

Advertisement

Το βάρος ωστόσο, μοιάζει να είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα στην περίπτωση των coupe- cabriolet, μια και οι κατασκευαστές επιδιώκουν τον περιορισμό του βάρους με απώτερο στόχο τον περιορισμό του μέσου όρου στις εκπομπές ρύπων της εκάστοτε γκάμας.

Σήμερα, τα ανοιχτά μοντέλα με τις σκληρές οροφές, είναι πολύ περιορισμένα και αν εξαιρέσει κανείς το «ταπεινό» Mazda MX-5 RF, μιλάμε για τις Ferrari Portofino και Chevrolet Corvette που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν αυτού του είδους την οροφή, ενώ την ίδια στιγμή παραμένουν και εξαιρετικά καλαίσθητα ως σχήματα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H ανανεωμένη Mercedes A-Class προετοιμάζεται
Φήμες θέλουν την ηλεκτρική Mercedes G-Class να παρουσιάζεται το Σεπτέμβριο
Mazda MX-5: Η ιστορία του μέσα σε 71 δευτερόλεπτα