Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η νέα, εντυπωσιακή σχεδίαση των Lexus

Ελλάδα 15:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η νέα, εντυπωσιακή σχεδίαση των Lexus

ΝΕΑ

Η νέα, εντυπωσιακή σχεδίαση των Lexus

ΝΕΑ

Η Lexus εξελίσσει την καινούργια γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της τα οποία θα έχουν σημαντικά διαφορετική σχεδίαση από αυτή των αυτοκινήτων της ως τώρα.

Advertisement
Advertisement

Όπως ανακοινώθηκε, το πρώτο καινούργιο μοντέλο της Lexus στο οποίο θα εφαρμοστεί η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της θα είναι η έκδοση παραγωγής του ομολογουμένως εντυπωσιακού πρωτότυπου LF-ZC όπως και του πρωτότυπου το LF-ZL τα οποία παρουσιάστηκαν πέρυσι τον Δεκέμβριο.

Στη νέα σχεδίαση σημαντικό ρόλο θα διαδραματίζει η αεροδυναμική. Τα νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της θα βασίζονται στην καινούργια πλατφόρμα η οποία διαθέτει μπαταρίες με πρισματικά στοιχεία, γεγονός που επιτρέπει τη διαμόρφωση του αμαξώματος με τρόπο που να έχει χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις θα είναι μικρότερος από 0,20.

O Σάιμον Χάμφρις, επικεφαλής Σχεδιασμού της Toyota και της Lexus, είπε ότι η νέα σχεδιαστική γλώσσα θα διαφέρει ριζικά από αυτή του παρελθόντος. Τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας, τόσο τα τετράθυρα όσο και τα SUV, μορφοποιούνται ήδη στο καινούργιο Κέντρο Σχεδιασμού της.

Πρωτότυπο Lexus LF-ZL.
Advertisement
Advertisement

Ο Χάμφρις θέλησε να τονίσει πόσο σημαντική θα είναι η νέα εμφάνιση των μοντέλων παραγωγής της Lexus, είτε των αμιγώς ηλεκτρικών είτε αυτών με θερμικό κινητήρα. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο παράδειγμα της προηγούμενης δεκαετίας λέγοντας:

«Όταν το 2011 εισαγάγαμε τη νέα γρίλια (στα αυτοκίνητά μας) θέλαμε να δώσουμε χαρακτήρα στη Lexus. Ακόμα και σε μερικά από τα μοντέλα μας όπου εφαρμόσαμε αυτήν την αλλαγή σε μικρότερο βαθμό, οι πωλήσεις τους σχεδόν διπλασιάστηκαν. Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που ήταν στην ίδια γραμμή με εμάς, που είχαν το ίδιο σκεπτικό. Ήθελαν ένα πιο εκφραστικό αυτοκίνητο.

»Η καινούργια σχεδιαστική φιλοσοφία μας είναι ένα μεγάλο βήμα, ναι. Όμως, από την αρχή, ολόκληρος ο σκοπός της μάρκας Lexus ήταν πάντα να προκαλεί το στερεότυπο της κάθε εποχής. Είναι σημαντικό να σκέφτεσαι: “Αυτό (που θέλουμε) θα είναι εντάξει; Μήπως είναι υπερβολικό;”. Η αντιμετώπιση της πρόκλησης είναι το σωστό πράγμα που πρέπει να κάνεις», κατέληξε ο Χάμφρις.