Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επιβεβαίωση newsauto: Η Mercedes επενδύει σε βενζίνη και diesel κινητήρες

Ελλάδα 20:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επιβεβαίωση newsauto: Η Mercedes επενδύει σε βενζίνη και diesel κινητήρες

ΝΕΑ

Επιβεβαίωση newsauto: Η Mercedes επενδύει σε βενζίνη και diesel κινητήρες

ΝΕΑ

Η Mercedes-Benz έχει προχωρήσει σημαντικά με την τεχνολογία των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, ωστόσο δεν αποκόβεται από τη μηχανολογική παράδοσή της.

Advertisement
Advertisement

Το είχε αποκαλύψει το newsauto και η στήλη ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ τον Μάϊο για την… μεγάλη αλλά μυστική σύσκεψη της Mercedes με το μήνυμα να είναι σαφές:

Το απόσπασμα της στήλης του newsauto ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ τον Μάϊο

Πλέον αυτή η αποκάλυψη αρχίζει να φαίνεται και να εκφράζεται από τα πλέον επίσημα χείλη των ανθρώπων της Mercedes-Benz. Σύμφωνα με όσα δήλωσε λοιπόν ο Όλα Καλένιους, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, στο γερμανικό οικονομικό περιοδικό, από την αρχή της χρονιά έχουν επενδυθεί 14 δισεκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη και παραγωγή νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης (δηλαδή βενζίνης και diesel), παράλληλα με την ηλεκτροκίνηση και τη δημιουργία ψηφιακών συστημάτων.

Το κορυφαίο στέλεχoς της Mercedes-Benz δεν διευκρίνισε τι ποσοστό του ποσού αυτού θα επιμεριστεί στους κινητήρες και τι στις υπόλοιπες τεχνολογίες. Ωστόσο, διευκρίνισε ότι για τους πρώτους το ποσό είναι αυξημένο σε σχέση με αυτό που είχε οριστεί αρχικά.

Advertisement
Advertisement

Η δήλωσή του αυτή έγινε μετά την αναθεώρηση του πλάνου για την ηλεκτροκίνηση που η εταιρεία είχε εκπονήσει τα προηγούμενα χρόνια, λόγω της μειούμενης ζήτησης που παρατηρείται τους τελευταίους μήνες στην Ευρώπη για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ο Καλένιους διευκρίνισε ότι η Mercedes-Benz δεν αλλάζει τον στόχο της να έχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα ως το 2040. Όμως, πλέον θα επενδύσει περισσότερο στην τεχνολογία των υβριδικών συστημάτων για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Όπως τόνισε, το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που θα επωφεληθεί από αυτή τη νέα επιχειρηματική απόφαση θα είναι η επανασχεδιασμένη S-Class, η οποία συνεχίζει τη  διαδικασία εξέλιξής της. Όπως δήλωσε στο γερμανικό μέσο: «Επενδύσαμε πολύ περισσότερα στην ανανέωση του κινητήρα του μοντέλου απ’ ό,τι κάνουμε συνήθως σε μια διαδικασία επανασχεδίασης».

Advertisement

Πέραν αυτού, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας διέψευσε τις φήμες ότι καταργείται η πλατφόρμα MB.EA Large η οποία θα χρησιμοποιείται στις αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των καινούργιων EQE και EQS. Αυτό σημαίνει ότι η Mercedes-Benz δεν θα ακυρώσει τη δημιουργία τους, απλά θα παραχθούν σε ύστερο χρόνο από τον προγραμματισμένο, καθώς χρειάζεται να κατασκευαστούν οι κατάλληλες μπαταρίες για τα αυτοκίνητα, όπως εξήγησε ο Καλένιους.