Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Lada μπαίνει στους αγώνες

Ελλάδα 19:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Lada μπαίνει στους αγώνες

ΝΕΑ

Σε αγώνες στα χιόνια και τον πάγο θα λάβει μέρος η ρωσική εταιρεία με μία αγωνιστική έκδοση του Iskra.

Advertisement
Advertisement

Παρότι το νέο Iskra δεν έχει ακόμα μπει στην παραγωγή, με το λανσάρισμά του στη Ρωσία να είναι επικείμενο, η Lada παρουσίασε μία ειδική motorsport εκδοχή του.

Η νέα, ειδική κατασκευή της ρωσικής εταιρείας συμμετάσχει σε event αγώνων στον πάγο, με αρωγούς έναν αναβαθμισμένο κινητήρα με περισσότερη ισχύ και σημαντικές αλλαγές και ρυθμίσεις στην ανάρτηση.

Αισθητικά, το αγωνιστικό Lada Iskra δεν είναι πολύ διαφορετικό, καθώς δεν έχει αεροδυναμικά στοιχεία και διατηρεί το εργοστασιακό αμάξωμα, αν εξαιρέσουμε τον motorsport χρωματισμό. Οι μόνες διαφορές εντοπίζονται στους τροχούς με τις νέες ζάντες και τα ελαστικά με καρφιά.

Advertisement
Advertisement

Στο εσωτερικό υπάρχει roll cage που έχει αντικαταστήσει εν πολλοίς τα πίσω καθίσματα, με τη Lada να δηλώνει πως έκανε ό,τι μπορούσε για να μειώσει το βάρος. Επιπλέον, στην κολώνα του τιμονιού εντοπίζεται ένας πολυλειτουργικός ηλεκτρονικός πίνακας ελέγχου.

Οι σημαντικές αλλαγές αυτού του Iskra σε σύγκριση με το μοντέλο παραγωγής βρίσκονται στον κινητήρα. Ο εργοστασιακός των 1.600 κ. εκ. έχει αναβαθμιστεί στα 1.800 κ. εκ. Οι τροποποιήσεις αφορούν στις ενισχυμένες συνδετικές ράβδους, την αναβαθμισμένη εισαγωγή καυσίμου και την εξάτμιση και φυσικά στην ρυθμισμένη ECU. Οι αναβαθμίσεις εξασφαλίζουν μέγιστη ισχύ 175 ίππων και 200 Nm.

Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου. Ταυτόχρονα, υπάρχει μπλοκέ διαφορικό για βελτιωμένη πρόσφυση στα ολισθηρά εδάφη όπου το Iskra θα αγωνιστεί.

Advertisement

Αναφορικά με το σασί, η ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί με νέα ελατήρια και αμορτισέρ, ενώ τα πίσω φρένα είναι σαφώς ισχυρότερα. Ωστόσο, τα εμπρός είναι ίδια με του Iskra παραγωγής. Ο πίσω άξονας μπορεί να ελεγχθεί μόνο μέσω του υδραυλικού χειρόφρενου.

Να σημειώσουμε πως το Lada Iskra βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B του Renault Group. Αλλά ο γαλλικός όμιλος δεν είχε καμία συμμετοχή στην κατασκευή του μοντέλου.

Advertisement

Το επίσημο ντεμπούτο του αγωνιστικού Iskra στα χιόνια και τους πάγους πραγματοποιήθηκε στις 25 Ιανουαρίου, στο 27ο Race of Champions.