Γιατί οι Κινέζοι τη «λένε» στον Μασκ;
ΝΕΑΓιατί οι Κινέζοι τη «λένε» στον Μασκ;
ΝΕΑΟι ανεκπλήρωτες υποσχέσεις του CEO της Tesla και οι μπαταρίες 4680 αποτέλεσαν αφορμή για ορισμένες καυστικές δηλώσεις.
Στα τέλη του 2020, η Tesla παρουσίασε τις μπαταρίες 4680, στο πλαίσιο του event «Battery Day». Τότε, ο Ίλον Μασκ υποσχόταν πως η νέα μπαταρία θα μείωνε στο μισό το κόστος παραγωγής μπαταριών για την εταιρεία.
WHAT CAR
Ήταν ένα από τα σημαντικά βήματα στη στρατηγική της Tesla για να παρουσιάσει και να διαθέσει ένα φθηνό ηλεκτρικό της τάξης των 25.000 ευρώ.
Πλέον, έχουμε 2024 και το φθηνό μοντέλο είναι απόν, ενώ οι μπαταρίες 4680 εξοπλίζουν μοντέλα όπως το Cybertruck και το Model Y.
Μέχρι σήμερα, η Tesla έχει κατασκευάσει 100 εκατομμύρια στοιχεία μπαταριών 4680. Αλλά οι υποσχέσεις του Μασκ κάθε άλλο παρά έχουν εκπληρωθεί.
Με όλα αυτά κατά νου, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μπαταριών στον κόσμο, CATL έριξε «καρφιά» στον 53χρονο επιχειρηματία μέσω του δικού της CEO, Ρόμπιν Ζενγκ.
Ο Κινέζος ιδρυτής και ιδιοκτήτης της CATL μίλησε πρόσφατα στο Reuters και αποκάλυψε πως έχει μιλήσει ευθέως στον Μασκ, τονίζοντάς του πως οι μπαταρίες 4680 «θα αποτύχουν».
«Είχαμε μία μακρά κουβέντα και του έδειξα. Έμεινε σιωπηλός. Δεν γνωρίζει πως να φτιάχνει μία μπαταρία» τονίζει ο ισχυρός άνδρας της κινεζικής εταιρείας.
Αλλά ο Ζενγκ δεν έμεινε μόνο στον επιστημονικό τομέα και καυτηρίασε τις μεγάλες υποσχέσεις του Μασκ οι οποίες δεν εκπληρώνονται ή το αποτέλεσμα απέχει από τα λεγόμενά του.
Σύμφωνα με τον CEO της CATL, ο 53χρονος δισεκατομμυριούχος δεσμεύεται πάντα σε πρότζεκτ δύο ετών, για να κινητοποιεί και να κρατάει συγκεντρωμένους τους υπαλλήλους του.
«Το πρόβλημά του είναι πως υπόσχεται πολλά. Του έχω μιλήσει. Μπορεί κάτι να χρειάζεται πέντε χρόνια, αλλά εκείνος λέει δύο. Εγώ τον έχω ρωτήσει γιατί και μου είπε ότι θέλει να πιέζει τους ανθρώπους της εταιρείας. Ακόμα κι ο ίδιος πιστεύει πως ένα πρότζεκτ χρειάζεται πέντε χρόνια» αποκαλύπτει ο Ρόμπιν Ζενγκ, πριν κλείσει με την ατάκα «Εάν τον πιστεύεις όταν λέει δύο χρόνια, έχεις πρόβλημα».