Η Jaguar παραδέχεται ότι το παράκανε
ΝΕΑ
Η διαφημιστική καμπάνια που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων ήταν μάλλον υπερβολική αν και η εταιρεία φαίνεται ότι πέτυχε τον στόχο της να τραβήξει την προσοχή.
Η Jaguar βρίσκεται σε πλήρη ανανέωση, με στόχο μια νέα, πιο premium ταυτότητα και αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον.
WHAT CAR
Ο διευθυντής της, Rawdon Glover, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είχε σκοπό να “ξενίσει” το παραδοσιακό κοινό της με την αμφιλεγόμενη καμπάνια που έκαναν πριν λίγους μήνες, αν και παραδέχθηκε ότι υποτίμησαν τις αντιδράσεις.
Η διαφημιστική εκστρατεία του 2024, που δεν περιείχε αυτοκίνητα αλλά μοντέλα με έντονα χρώματα, προκάλεσε αντιδράσεις, με πολλούς να κατηγορούν τη μάρκα ότι “έγινε woke“.
Ο Glover απάντησε ότι ο στόχος ήταν να προβληθεί η νέα, τολμηρή αισθητική της Jaguar, όχι να γίνει κοινωνική δήλωση.
Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει αμετάκλητα την πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό, αντίθετα με ανταγωνιστές όπως η Porsche και η Volvo που επανεξετάζουν την προσέγγισή τους.
Το πρώτο νέο μοντέλο, ένα τετράθυρο ηλεκτρικό GT, θα λανσαριστεί το 2025 με αυτονομία 692 χιλιομέτρων και ταχύτερους χρόνους φόρτισης, χρησιμοποιώντας νέες μπαταρίες NMC από την Agratas (θυγατρική της Tata).

Η Jaguar στοχεύει επίσης σε ένα πιο πολυτελές αγοραστικό περιβάλλον, με λιγότερες αντιπροσωπείες (-75%), lounge-style εκθέσεις και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, όπως φαγητό και παροχές εστιατορίου με αστέρι Μισελέν.
Ωστόσο, αυτή η στρατηγική σημαίνει ότι το 85% των υπαρχόντων πελατών θα αποκλειστεί λόγω της μεγάλης ανόδου των τιμών (υπολογίζεται ότι η πιο φθηνή θα ξεκινά από τις 125.000 ευρώ) γεγονός που η Jaguar αποδέχεται ως αναγκαία θυσία για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της.