Η Ferrari πιστεύει στα συνθετικά καύσιμα
ΝΕΑΗ Ferrari πιστεύει στα συνθετικά καύσιμα
ΝΕΑΣτην ιταλική εταιρεία πιστεύουν ότι τα καύσιμα με ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μπορούν να διατηρήσουν στη «ζωή» τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η εποχή και τα σημεία των καιρών θέλουν την ηλεκτροκίνηση να επικρατεί και να αποτελεί τη νέα τάξη πραγμάτων στον αυτοκινητικό πλανήτη. Ωστόσο, η Ferrari συνηθίζει να εξαιρείται και ερευνά τρόπους με τους οποίους οι θερμικοί κινητήρες θα επιβιώσουν.
WHAT CAR
Ο CEO της ιταλικής εταιρείας, Benedetto Vigna παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη, όπου εξέφρασε την πεποίθηση ότι τα φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα μπορούν να αποτελέσουν το μέλλον στα μοντέλα της Ferrari.
Μάλιστα, ο ίδιος πιστεύει ότι οι σχετικές τεχνολογίες μπορούν να αναπτυχθούν μέσω του motorsport: «Τα καύσιμα με ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα θα αποτελέσουν σταδιακά μέρος της πραγματικότητας. Έχουμε συνεργάτες ενόψει 2026, ώστε στη F1 να χρησιμοποιήσουμε τέτοια καύσιμα. Συνήθως, αυτές οι τεχνολογίες εφαρμόζονται πρώτα στην πίστα και μετά στους δρόμους.
«Πιστεύουμε ότι υπάρχει μέλλον για τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, με την υποστήριξη καυσίμων με ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα» τονίζει ο Vigna.
Ο CEO της Ferrari έκανε τις σχετικές δηλώσεις στο πλαίσιο της κουβέντας περί του αντικαταστάτη της LaFerrari, η οποία αναμένεται να εφοδιαστεί με υβριδικό σύστημα, παρόμοιο με αυτό των 296 και SF90. Ωστόσο, η ιπποδύναμη θα είναι σαφώς μεγαλύτερη.
Αν και ο θερμικός κινητήρας της επόμενης LaFerrari (η κωδική της ονομασία τώρα είναι F250) δεν έχει γνωστοποιηθεί, οι δηλώσεις του Vigna δεικνύουν ότι θα τροφοδοτείται με e-fuels. Αξιοσημείωτο είναι ότι η παρουσίασή του θα γίνει του χρόνου.
Η Ferrari, πάντως, δεν αποκλείει και το υδρογόνο, με τον CEO της εταιρείας να αναφέρει ότι «Δεν το βλέπω να γίνεται πριν το 2030. Αλλά αποτελεί μία καλή επιλογή για το μέλλον».
Αξίζει να σημειώσουμε, ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Vigna συνιστά τα e-fuels ως τη λύση για να διατηρηθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Οι οποίοι για να παραμείνουν σε νέα αυτοκίνητα παραγωγής και μετά το 2035 θα πρέπει, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να τροφοδοτούνται με e-fuels.