Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Ελλάδα πηγή έμπνευσης για τη νέα Pagani

Ελλάδα 23:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Ελλάδα πηγή έμπνευσης για τη νέα Pagani

ΝΕΑ

Η Ελλάδα πηγή έμπνευσης για τη νέα Pagani

ΝΕΑ

Μπορεί να μην έχουμε βιομηχανία αυτοκινήτων, όμως ως χώρα αποτελούμε πηγή έμπνευσης για όσους τα φτιάχνουν.

Advertisement
Advertisement

Η Pagani παρουσίασε το Huayra με το ελληνικής προέλευσης όνομα Epitome, ένα one-off hypercar και το πρώτο μοντέλο Huayra που διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αυτό το όχημα κατά παραγγελία, που αναπτύχθηκε μέσω της συνεργασίας μεταξύ του τμήματος Grandi Complicazioni της Pagani και ενός ιδιώτη πελάτη, πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood.

Η Epitome τροφοδοτείται από έναν twin-turbo V12 κινητήρα 6,0 λίτρων της Mercedes-AMG, ο οποίος αποδίδει 864 ίππους και 1.100 Nm ροπής, σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων της Xtrac.

Advertisement
Advertisement

Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στο αυτοκίνητο να φτάσει σε μια ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 350 χλμ/ώρα.

Το κιβώτιο ταχυτήτων περιλαμβάνει προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως έναν τριπλό δίσκο συμπλέκτη για μεγαλύτερη αντοχή στην μετάδοση της ροπής, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και βελτιώσεις για καλύτερη απόκριση του κινητήρα.

Το Epitome διαθέτει επίσης αναθεωρημένη γεωμετρία ανάρτησης για τη μείωση της βύθισης και των κλίσεων και περιλαμβάνει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ με λειτουργία “super soft” για μεγαλύτερη άνεση σε ανώμαλους δρόμους.

Advertisement

Οπτικά, το Epitome ξεχωρίζει με το μπλε αμάξωμα από ανθρακονήματα, ένα νέο μπροστινό προφυλακτήρα με ενσωματωμένο splitter για αυξημένη κάθετη δύναμη, μεγαλύτερες εισαγωγές, νέους εσωτερικούς αεραγωγούς και αποκλειστικά φωτιστικά σώματα.

Το πίσω μέρος διαθέτει μεγάλα φτερά με εισαγωγές αέρα, μία όμορφα ενσωματωμένη αεροτομή, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένα καλύμματα των πίσω φώτων και νέα εξάτμιση τιτανίου.

Advertisement

Το εσωτερικό είναι επενδυμένο με ανθρακονήματα, ενώ το όχημα κυλάει σε σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου εμπνευσμένες από το κουπέ Imola του πελάτη, τυλιγμένες σε ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R.

Η ανάπτυξη του Huayra Epitome διήρκεσε σχεδόν δύο χρόνια, με εννέα μήνες αφιερωμένους στη σύλληψη της ιδέας και δέκα μήνες στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη.