Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η DS θέλει να γίνει η… Louis Vuitton της αυτοκίνησης

Ελλάδα 0:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η DS θέλει να γίνει η… Louis Vuitton της αυτοκίνησης

ΝΕΑ

Η γαλλική μάρκα έχει υψηλούς στόχους για τα επόμενα χρόνια βλέποντας ως ανταγωνιστές τις Bentley και Rolls-Royce.

Advertisement
Advertisement

Η DS Automobiles, το πολυτελές παρακλάδι της Stellantis από τη Citroën, θέλει να επανατοποθετηθεί στην αγορά της υπερπολυτελείας, στοχεύοντας σε εμβληματικές μάρκες όπως η Rolls-Royce και η Bentley.

Παρά τις χαμηλές πτήσεις της στις αγορές της Ευρώπης, η DS πιστεύει ότι το μέλλον της έγκειται στον τολμηρό σχεδιασμό, το υψηλής ποιότητας εσωτερικό και την κατασκευαστική δεξιοτεχνία και όχι στον όγκο πωλήσεων.

Ξεκινώντας το 2009 ως υπο-μάρκα της Citroën και ανεξαρτητοποιούμενη το 2014, η DS αντιμετώπισε δυσκολίες στην εδραίωσή της στην premium κατηγορία, με τις πωλήσεις του 2022 να πέφτουν σε μόλις 37.480 μονάδες σε όλη την Ευρώπη.

Advertisement
Advertisement

Ωστόσο, ο επικεφαλής σχεδιασμού Thierry Metroz βλέπει το crossover DS No8 ως σημείο καμπής.

Αντλώντας έμπνευση από τις Bentley και Rolls-Royce, το No8 αναδεικνύει την εστίαση της μάρκας στην πολυτέλεια μέσω εκλεπτυσμένων υλικών και προσεγμένων εσωτερικών λεπτομερειών.

Ο Metroz περιγράφει τη φιλοδοξία της DS να γίνει η «Louis Vuitton του κόσμου της αυτοκίνησης», δίνοντας έμφαση στην αποκλειστικότητα και το στυλ.

Advertisement

Τα μελλοντικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των αναβαθμίσεων των DS 4 και DS 7, θα μεταφέρουν αυτή τη φιλοσοφία, εστιάζοντας σε τολμηρά, πλούσια σε χαρακτήρα σχέδια για να ξεχωρίζουν σε μια ανταγωνιστική αγορά EV.

Αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις της επίτευξης πραγματικής πολυτελούς κατάστασης μέσα στους περιορισμούς της κοινής πλατφόρμας Stellantis, η DS παραμένει απτόητη, δίνοντας προτεραιότητα στην πολυτελή αίσθηση της μάρκας έναντι της απήχησης στη μαζική αγορά.

Advertisement

Ο Metroz είναι σίγουρος για το μακροπρόθεσμο όραμα της DS, σημειώνοντας ότι μπορεί να χρειαστούν δεκαετίες για να καθιερωθεί πλήρως ως μάρκα πολυτελείας.

Προς το παρόν, η εταιρεία επικεντρώνεται στη δημιουργία διακριτικών, υψηλής ποιότητας σχεδίων που βρίσκουν απήχηση στους καταναλωτές που αναζητούν κάτι περισσότερο από απλά premium οχήματα.