Οι δασμοί βλάπτουν τις πωλήσεις, αλλά όχι την BYD!
ΝΕΑΟι δασμοί βλάπτουν τις πωλήσεις, αλλά όχι την BYD!
ΝΕΑΗ επιβράδυνση στις ταξινομήσεις των μοντέλων που εισάγονται από την Κίνα αποτυπώνονται στα στοιχεία, αλλά υπάρχει και η φωτεινή εξαίρεση.
Οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχασαν έδαφος στην Ευρώπη για τρίτο συνεχόμενο μήνα, ως το τελευταίο σημάδι ότι η επιβολή αυστηρότερων δασμών εισαγωγών, βλάπτει τις πωλήσεις.
WHAT CAR
Οι κινεζικές μάρκες κατέλαβαν μερίδιο 8,5% των παραδόσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη γηραιά ήπειρο τον Σεπτέμβριο, από 9,6% την προηγούμενη περίοδο, με βάση τα στοιχεία που παρείχε η Dataforce.
Η MG, που ανήκει στη SAIC, είχε το μεγαλύτερο ποσοστό πτώσης 28% στις πωλήσεις, σύμφωνα με την Dataforce. Οι μειώσεις συνεχίζονται από τον Ιούλιο, όταν η ΕΕ εισήγαγε προσωρινούς δασμούς στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα, ανεβάζοντας τα τέλη εισαγωγής έως και 45%.
Μετά από μήνες συνομιλιών που απέτυχαν να επιλύσουν την εμπορική διαμάχη, οι νέοι δασμοί τέθηκαν σε ισχύ αυτή την εβδομάδα. Η ΕΕ αποφάσισε τελικά να μην εισπράξει τους προσωρινούς δασμούς και αξιωματούχοι από το μπλοκ κατευθύνονται στο Πεκίνο σε μια τελευταία προσπάθεια να βρουν λύση. .
Κόντρα στο ρεύμα επιβράδυνσης, που έχουν επιφέρει αυτές οι εξελίξεις στην αγορά, η BYD ζει τις δικές της μέρες ευτυχίας, εδραιώνοντας την παρουσία της και επεκτείνοντας, παντοιοτρόπως, τις δραστηριότητές της στον ευρωπαϊκό χάρτη.
Παρά τις εμπορικές εντάσεις, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων της Κίνας έχει προχωρήσει, προσλαμβάνοντας τοπικά στελέχη και σχεδιάζοντας εργοστάσια στην περιοχή.
Οι ευρωπαϊκές ταξινομήσεις της BYD αυξήθηκαν σχεδόν 200% τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σε 5.007 οχήματα, σύμφωνα με την Dataforce.