Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Hyundai: Μεγάλες επενδύσεις και νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά

Ελλάδα 20:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Hyundai: Μεγάλες επενδύσεις και νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Hyundai: Μεγάλες επενδύσεις και νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Η επόμενη μέρα θα βρει τη Hyundai με 13 ηλεκτρικά μοντέλα, πολλά από τα οποία θα βασίζονται σε μια ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική.

Advertisement
Advertisement

Μόνο ηλεκτρικά θα προσφέρει η Hyundai στην Ευρώπη από το 2035, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στο νέο καθεστώς της αυτοκίνησης.

Αρχικά, στόχος της εταιρείας για τα μέσα της δεκαετίας (2025) ήταν να παράγει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά ετησίως. Σύμφωνα, ωστόσο, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της μάρκας, Jaehoon Chang, ο πήχης για το 2026 έχει τοποθετηθεί ακόμα ψηλότερα, μιας και προβλέπεται η παραγωγή 1,7 εκ. μηδενικών ρύπων αυτοκινήτων, αριθμός που μεταφράζεται σε ετήσια αύξηση της τάξεως του 70%!

Για την υλοποίηση ενός τόσο μεγάλου βήματος σε διάστημα μόλις 12 μηνών, είναι ξεκάθαρο πως δεν επαρκεί η ιδιαίτερα ικανή πλατφόρμα E-GMP που χρησιμοποιείται από το Hyundai Ioniq 5 και το «αδελφό» Kia EV6.

Advertisement
Advertisement

Επομένως, ετοιμάζονται γιγαντιαίες επενδύσεις ύψους 7,4 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της εξέλιξη μιας ολοκαίνουριας πλατφόρμας, στην οποία θα βασίζονται πολλά από τα 13 ηλεκτρικά που θα έχει η Hyundai στην γκάμα της μέχρι το 2026.

πλατφόρμα E-GMP

Αυτή τη στιγμή το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο των Νοτιοκορεατών απαρτίζεται από μόλις τρία μοντέλα και συγκεκριμένα από το άγνωστο στα μέρης μας Ioniq (liftback), το Ioniq 5 (crossover) και το Kona Electric. Η ηλεκτρική οικογένεια, βέβαια, θα γίνει… πενταμελής με τον ερχομό τoυ μεγάλου SUV, Ioniq 7, και του sedan, Ioniq 6.

Αυτό σημαίνει, πως μέχρι το 2026 θα συστηθούμε με 8 ακόμα ηλεκτρικά μοντέλα, ή και περισσότερα, εφόσον αποφασιστεί η αντικατάσταση των Kona Electric και Ioniq με νέους «παίχτες», όπως αναφέρει το Automotive News.

Advertisement

Στόχος, λοιπόν, της Hyundai είναι να εξοικονομήσει χρήματα μέσω του τερματισμού επένδυσης σε νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι πόροι θα διοχετευτούν στο τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και στην εξέλιξη μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες από το 2030 και έπειτα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Hyundai i20 1.0T 100 PS 48V 7DCT
Hyundai Kona N: Εξαγριωμένο (video)
Δοκιμή: Hyundai Bayon 1.2 MPI