Hyundai: Επιστροφή στους φυσικούς διακόπτες άμεσα!
ΝΕΑ
Οι άνθρωποι της κορεάτικης εταιρείας παραδέχονται ότι η ενίσχυση της ασφάλειας και της εργονομίας στα επόμενης γενιάς αυτοκίνητα θα έρθει με τις παλιές μεθόδους.
Είναι πραγματικά παράδοξο το γεγονός πως απαγορεύεται να κρατάς το smartphone στο χέρι σου ενώ οδηγείς, αλλά ταυτόχρονα σχεδόν κάθε καινούργιο αυτοκίνητο που βγαίνει έχει μία οθόνη που σε κάνει να νιώθεις ότι το tablet σου είναι μικρό.
WHAT CAR
Η Hyundai έχει συνειδητοποιήσει για τα καλά πλέον, πως οι τεράστιες κεντρικές οθόνες από όπου θα ρυθμίζεται κάθε μικρή λειτουργία του αυτοκινήτου, δεν αποτελεί λύση. Κυρίως γιατί θυσιάζει τα επίπεδα ασφάλειας και τελικά την εργονομία.

Όπως παραδέχθηκε ο επικεφαλής σχεδιασμού του Hyundai Motor Group, Σιμόν Λόασμπι μιλώντας στο περιθώριο του Seoul Mobility Show, μία μικρότερη οθόνη infotainment, ένα απλούστερο λογισμικό και περισσότεροι φυσικοί διακόπτες είναι η καλύτερη μέθοδος για την ενίσχυση της ασφάλειας.
Ακόμα και στα πιο προηγμένα της αυτοκίνητα, η Hyundai έχει διατηρήσει -αν όχι φυσικούς διακόπτες- έστω μερικούς εύχρηστους που είναι αφής, οι οποίοι βρίσκονται σε βολική θέση για το δεξί μας χέρι.
Υπό αυτό το πρίσμα, ο Λόασμπι αναφέρει πως τα εσωτερικό των επόμενης γενιάς αυτοκινήτων της εταιρείας θα έχουν έναν μεγάλο στόχο: ο οδηγός να μην παίρνει το βλέμμα του από τον δρόμο.

Όλα αυτά έρχονται πάνω από έναν μήνα μετά την παρουσίαση της νέας πλατφόρμας λογισμικού του ομίλου, ονόματι Pleos. Η οποία χαρακτηρίζεται από μία τεράστια οθόνη -παρόμοια με αυτές των Tesla- κάτω από την οποία όμως βρίσκονται και φυσικοί διακόπτες.
Από το 2026 που η Hyundai θα ξεκινήσει να παρουσιάζει τα καινούργια, επόμενης γενιάς μοντέλα της, τόσο η πλατφόρμα Pleos όσο και η μεγάλη οθόνη με τους αρκετούς φυσικούς διακόπτες θα ξεκινήσουν να κατέχουν περίοπτη θέση στην καμπίνα των οχημάτων.

Πρόκειται για μία διαμόρφωση που οι Κορεάτες θέλουν να ενσωματώσουν σε πάνω από 20 εκατομμύρια οχήματά τους μέχρι το 2030. Ταυτόχρονα, ας μην ξεχνάμε πως η Hyundai έχει στα «σκαριά» και το πανοραμικό head-up display που είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε πράγματι ο οδηγός να μην παίρνει ποτέ τα μάτια του από τον δρόμο.
Το θέμα για την εταιρεία είναι να βρει τη «χρυσή τομή» μεταξύ ψηφιοποίησης και φυσικής επαφής του χρήστη με τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να πετύχει την καλύτερη δυνατή εργονομία και να μεγιστοποιήσει την ασφάλεια.