Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Hongqi: Θέλει να… καταπιεί το Tesla Model 3

Ελλάδα 7:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Hongqi: Θέλει να… καταπιεί το Tesla Model 3

ΝΕΑ

Η premium μάρκα του ομίλου FAW παρουσίασε επίσημα το Tiangong 05, με τα χαρακτηριστικά του να εντυπωσιάζουν.

Advertisement
Advertisement

Αν και ιστορικά έχει γίνει περισσότερο γνωστή για τα σπορ και πολυτελή μοντέλα της που μεταφέρουν μέλη και αξιωματούχους του κινεζικού κομμουνιστικού κόμματος, η Hongqi με το Tiangong 05 στοχεύει στον μέσο καταναλωτή.

Στη βάση του βρίσκεται το πρωτότυπο E009 που η κινεζική εταιρεία παρουσίασε στην περσινή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου. Η Hongqi θα το λανσάρει με την ελπίδα πως θα αποτελέσει δημοφιλέστερη επιλογή στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων μεσαίων σεντάν από το Tesla Model 3, πρώτα από όλα στην Κίνα.

Το Tiangong 05 έχει μήκος 4,82 μέτρα και μεταξόνιο 2.900 χιλιοστά, επομένως είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από την πρόταση της Tesla. Σχεδιαστικά, διατηρεί την κομψότητα του πρωτότυπου και το αεροδυναμικό σχήμα, με το τελευταίο να λειτουργεί πλεονεκτικά στην αυτονομία.

Advertisement
Advertisement

Στο εμπρός μέρος, το ηλεκτρικό σεντάν χαρακτηρίζεται από την κλειστή μάσκα που θυμίζει Model 3 και τους λεπτούς προβολείς LED με την μοντέρνα υπογραφή που θυμίζει MG4.

Κοιτώντας το προφίλ, έχει υιοθετηθεί η μοντέρνα επιλογή των αναδυόμενων χειρολαβών, οι τροχοί 18 ιντσών έχουν αεροδυναμική σχεδίαση και η τέταρτη κεκλιμένη κολώνα δημιουργεί δημιουργεί μία αρμονική σιλουέτα. Το πίσω μέρος διαφοροποιείται αρκετά από τον ανταγωνισμό με μεγάλα φώτα LED που χωρίζονται σε οριζόντια και κάθετα στοιχεία.

Η Hongqi βασίστηκε για την κατασκευή του προσιτού της μοντέλου στην πλατφόρμα Tiangong από όπου προέρχεται και η ονομασία της νέας σειράς αυτοκινήτων που ξεκινάει.

Advertisement

Εκεί φιλοξενείται μία LFP μπαταρία της CATL η οποία εξασφαλίζει 550 χλμ. στην εισαγωγική έκδοση και 750 χλμ. στη Long Range βάσει του πρότυπου CLTC. Η μπαταρία τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα ισχύος 210 kW (286 ίπποι).

Στα ελάχιστα που έχουν αποκαλυφθεί στο εσωτερικό, βλέπουμε ένα flat bottom τιμόνι δύο ακτίνων με διακόπτες αφής, πίσω από το οποίο δεν υπάρχει οθόνη για τον οδηγό, αλλά ένα head-up display 65 ιντσών που φέρεται να στη βάση του παρμπρίζ.

Advertisement

Η μεγάλη «ελεύθερη» κεντρική οθόνη του infotainment έχει τοποθετηθεί στην μέση του ταμπλό, ενώ στην κονσόλα οι αποθηκευτικοί χώροι είναι πολλοί. Ταυτόχρονα, στη βάση της υπάρχει θέση ασύρματης φόρτισης smartphone. Τέλος, η καμπίνα κρίνεται ευήλια, χάρη στην ηλιοροφή.

Προς το παρόν, η Hongqi δεν έχει αποκαλύψει πότε θα λανσαριστεί το μοντέλο, σε ποιες αγορές ακριβώς και το κυριότερο την τιμή του. Ωστόσο, η λογική λέει πως θα μείνει εντός Κίνας για να κερδίσει το Tesla Model 3 αρχικά «εντός έδρας».