Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Mercedes-Benz «κατεβάζει ταχύτητα» στα ηλεκτρικά

Ελλάδα 10:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H Mercedes-Benz «κατεβάζει ταχύτητα» στα ηλεκτρικά

ΝΕΑ

H Mercedes-Benz «κατεβάζει ταχύτητα» στα ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Οι απογοητευτικές πωλήσεις των μεγάλων ηλεκτρικών της μοντέλων την οδηγούν να αναθεωρήσει τις προσδοκίες της.

Advertisement
Advertisement

Η Mercedes-Benz προχωρά σε σημαντικές προσαρμογές στην προσέγγισή της για την ανάπτυξη πλατφόρμας ηλεκτρικών οχημάτων.

Πρόσφατες αναφορές από τη Γερμανία δείχνουν ότι η εταιρεία επαναξιολογεί τις επενδύσεις της στον τομέα αυτό, επιλέγοντας κυρίως να εγκαταλείψει τα σχέδια για την πολυαναμενόμενη αρχιτεκτονική MB.EA Large, η οποία αρχικά είχε προγραμματιστεί να παρουσιαστεί το 2028.

Αυτή η πλατφόρμα σχεδιαζόταν ως η ραχοκοκαλιά για την επόμενη γενιά των σεντάν και SUV EQE και EQS, αντιπροσωπεύοντας ένα τολμηρό άλμα στο μέλλον των πολυτελών ηλεκτρικών οχημάτων.

Advertisement
Advertisement

Η απόφαση να σταματήσει η ανάπτυξη της πλατφόρμας MB.EA Large έρχεται εν μέσω απογοητευτικών στοιχείων πωλήσεων για τα υπάρχοντα μοντέλα EQE και EQS.

Πηγές αναφέρουν ότι η Mercedes-Benz προχώρησε σε αυτή τη στρατηγική στροφή ανταποκρινόμενη στη δυναμική της αγοράς και στις εσωτερικές εκτιμήσεις της καταναλωτικής ζήτησης.

Αν και η ακύρωση της πλατφόρμας MB.EA Large αποτελεί απόκλιση από προηγούμενα σχέδια, αναμένεται να αποφέρει σημαντική εξοικονόμηση κόστους για την εταιρεία, η οποία εκτιμάται ότι θα κυμανθεί μεταξύ 4 και 6 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Advertisement

Στη θέση της πλατφόρμας MB.EA Large, η Mercedes-Benz στρέφει την προσοχή της στην ενίσχυση των δυνατοτήτων της υπάρχουσας πλατφόρμας EVA2.

Αυτή η πλατφόρμα, η οποία σήμερα υποστηρίζει τα μοντέλα EQE και EQS, θα υποστεί σημαντικές αναβαθμίσεις για να ενσωματώσει προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως μια αρχιτεκτονική φόρτισης 800V, τεχνολογία μπαταριών τελευταίας τεχνολογίας και πιο αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες.

Advertisement

Αυτές οι βελτιώσεις στοχεύουν στην επέκταση της αυτονομίας και των επιδόσεων των μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων, διασφαλίζοντας ότι η Mercedes-Benz θα παραμείνει στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας στην αγορά των ηλεκτρικών.

Επιπλέον, η Mercedes-Benz χαράσσει μια πορεία για το χαρτοφυλάκιο των πλατφορμών EV, με σχέδια για την πλατφόρμα MMA που απευθύνεται σε compact EV, την πλατφόρμα MB.AMG που στοχεύει σε σπορ αυτοκίνητα και την πλατφόρμα MB.VAN που είναι προσαρμοσμένη για επαγγελματικά οχήματα.

Κάθε πλατφόρμα είναι σχεδιασμένη για να ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες απαιτήσεις της αγοράς και τεχνολογικές προκλήσεις, αντικατοπτρίζοντας τη δέσμευση της Mercedes-Benz να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα λύσεων ηλεκτρικής κινητικότητας.

Advertisement

Η εταιρεία έχει μεταθέσει το στόχο της για την επίτευξη μεριδίου πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων 50% έως το 2025 για το 2030 και έχει αναθεωρήσει τα σχέδια για αποκλειστικές πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030, ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς.

Ως αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών, η Mercedes-Benz θα συνεχίσει να προσφέρει μοντέλα εσωτερικής καύσης μαζί με αντίστοιχα ηλεκτρικά που βασίζονται σε αναβαθμισμένες πλατφόρμες, εξασφαλίζοντας μια ολοκληρωμένη γκάμα που θα ανταποκρίνεται στις διαφορετικές απαιτήσεις της αγοράς.