Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Maserati τράβηξε την πρίζα στην MC20 Folgore

Ελλάδα 3:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H Maserati τράβηξε την πρίζα στην MC20 Folgore

ΝΕΑ

Η πρόθεση των ανθρώπων της Maserati να δημιουργήσουν και την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση της MC20 δεν θα υλοποιηθεί.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Autocar, εκπρόσωπος της Maserati επιβεβαίωσε επίσημα την ακύρωση εξέλιξης και παραγωγής της MC20 Folgore, δηλαδή της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης του supercar.

Όπως αναφέρεται, η απόφαση ελήφθη εξαιτίας της μικρής ζήτησης του αγοραστικού κοινού για το ηλεκτρικό supercar.

Θυμίζουμε ότι η MC20 Folgore ήταν ένα από τα έξι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Maserati τα οποία η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι θα παρουσίαζε ως το 2026.

Advertisement
Advertisement

Η εξέλιξη αυτή έρχεται μετά την απόφαση των ανθρώπων του Ομίλου Stellantis να ακυρώσουν την επένδυση περίπου 1,5 δισ. ευρώ, εν μέρει εξαιτίας της πτώσης των πωλήσεων στην Κίνα, η οποία αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της ιταλικής εταιρείας μετά από αυτή των ΗΠΑ.

Ο Νταγκ Όστερμαν, Οικονομικός Διευθυντής της Stellantis, δήλωσε σχετικά: «Πρέπει να αναγνωρίσουμε τη δυναμική αυτής της κατηγορίας οχημάτων (σημ.: ηλεκτροκίνητα), ιδιαίτερα στην κινεζική αγορά, όπως και τις προσδοκίες μας όσον αφορά στην ταχύτητα μετάβασης προς την ηλεκτροκίνηση της αγοράς πολυτελών αυτοκινήτων».

Βάσει των στοιχείων που ανακοινώθηκαν, οι πωλήσεις της Maserati πέρυσι έφτασαν περίπου τις 11.300 μονάδες, αριθμός που είναι μειωμένος σχεδόν κατά 50% από αυτόν του 2023. Η εταιρεία κατέγραψε ζημίες ύψους 260 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ το 2023 είχε σημειώσει κέρδη 141 εκατομμυρίων ευρώ, αντίστοιχα.

Advertisement

Σύμφωνα με το βρετανικό Μέσο, οι άνθρωποι της Maserati πρόκειται να ασχοληθούν με την εκτενή αναβάθμιση της MC20 (φωτογραφίες), αφού σταματά το πρόγραμμα δημιουργίας της MC20 Folgore.

Το πιθανότερο είναι ότι θα αξιοποιήσουν την εξέλιξη της MC20 GT2 Stradale, η οποία είναι κατά 60 κιλά ελαφρύτερη και ο κινητήρας της αποδίδει 640 ίππους, δηλαδή 10 ίππους περισσότερους από αυτόν της MC20.

Advertisement

Τέλος, η ακύρωση του προγράμματος εξέλιξης και παραγωγής της MC20 Folgore θέτει επίσης εν αμφιβόλω το μέλλον της νέας γενιάς της Levante, η οποία αναμενόταν να παρουσιαστεί το 2027.

Το ίδιο ισχύει και για την καινούργια Quattroporte, η οποία έχει καθυστερήσει ήδη κατά τρία χρόνια και πλέον προγραμματίζεται να παρουσιαστεί το 2028.