H Lexus ετοιμάζει νέο επταθέσιο αμιγώς ηλεκτρικό
ΝΕΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες η Lexus έχει αρχίσει να εξελίσσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV το οποίο θα είναι το κορυφαίο της σχετικής γκάμας της.
Βάσει των όσων έχουν γίνει γνωστά, η Lexus αυξάνει τον αριθμό των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της με την προσθήκη σε αυτή ενός νέου επταθέσιου το οποίο θα θεωρείται η «ναυαρχίδα» της.
WHAT CAR
Αυτό πιθανόν θα ονομάζεται TZ και αναμένεται να αρχίσει να διατίθεται στην αγορά εντός του 2026. Όπως έχει γίνει γνωστό ήδη η ιαπωνική εταιρεία έχει κατοχυρώσει τις ονομασίες οι οποίες αντιστοιχούν σε εκδόσεις του νέου μοντέλου, ενώ ενδέχεται να υπάρξει και η F Sport, δηλαδή μια πιο σπορτίφ, συγκριτικά.

Το καινούργιο SUV αναμένεται να αποτελέσει την αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή τού Lexus TX. Θα έχει τρεις σειρές καθισμάτων κάτι που θα το κάνει άμεσο ανταγωνιστή του Kia EV9.
Θα βασίζεται στο πρωτότυπο LF-Z Electrified (φωτογραφία κάτω) που παρουσίασε η Lexus το 2021 και θα μοιράζεται μέρη με το Toyota bZ5X, γεγονός που θα συμβάλλει στον περιορισμό του κόστους εξέλιξης και παραγωγής.

Ο σχεδιαστής Θεόφιλους Τσιν, γνωστός στους διαδικτυακούς φίλους του με το ψευδώνυμο «Theottle», δημιούργησε ψηφιακά εικόνες για το πώς θα μπορεί να μοιάζει το αμάξωμα του νέου μοντέλου της Lexus.
Για να το πράξει, βασίστηκε στο πρωτότυπο LF-Z Electrified αλλά προσάρμοσε τα σχέδιά του στις πραγματικές ανάγκες της παραγωγικής διαδικασίας.
Έτσι, οι βασικότερες αλλαγές περιλαμβάνουν εμπρός φώτα με πιο συμβατική μορφή, νέες ζάντες, κανονικούς εξωτερικούς καθρέφτες και χειρολαβές στις πόρτες. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα είναι μικρότερα και πιο συμβατικά σε σχεδίαση, χωρίς να επεκτείνονται τόσο χαμηλά στα φτερά, όπως στο πρωτότυπο.
Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τεχνικά χαρακτηριστικά, είναι πιθανό η βασική έκδοση TZ450e να χρησιμοποιεί τη μπαταρία των 77 kWh του Lexus RZ. Ωστόσο, λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους και βάρους του TZ, είναι αναμενόμενο η TZ550e να φέρει συσσωρευτή μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας.

Λογικά, θα χρειαστεί τον τελευταίο λόγω των αυξημένων διαστάσεων του αμαξώματος και του βάρους συγκριτικά με ό,τι ισχύει στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο RZ. Μένει να μάθουμε ποια θα είναι η ενεργειακή χωρητικότητά του εντός των επόμενων μηνών.