Γιατί ο Μασκ βάζει στο στόχαστρο τα μέσα ενημέρωσης;
ΝΕΑΟ Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla βρίσκεται καθημερινά στο κέντρο της δημοσιότητας.
Το περιστατικό με την έκρηξη του Tesla Cybertruck την περασμένη εβδομάδα στο Λας Βέγκας, άνοιξε ένα νέο κύκλο διαμάχης ανάμεσα στον ΄Ιλον Μασκ και μεγάλα αμερικανικά (και όχι μόνο) μέσα ενημέρωσης.
WHAT CAR
Καθώς ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, θεωρεί ότι η κάλυψη του γεγονότος «σαμποτάρει» το πολυσυζητημένο ηλεκτρικό pick-up της εταιρείας του, αφήνει ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο να προβεί σε νομικές ενέργειες, κατά δικτύων ενημέρωσης.
«Έκρηξη στο Tesla Cybertruck μπροστά από το ξενοδοχείο Τραμπ στο Λας Βέγκας άφησε πίσω του 1 νεκρό και 7 τραυματίες», ήταν ο τίτλος του Business Insider ,τράβηξε την προσοχή του συντηρητικού σχολιαστή Robby Starbuck, ο οποίος πρότεινε στον Μασκ να σκεφτεί σοβαρά την προσφυγή σε νομικά μέτρα, για τέτοιου είδους δημοσιεύματα, που σύμφωνα με τον ίδιο «βλάπτουν το εμπορικό σήμα της Tesla».
Αναδημοσιεύοντας την ανάρτηση στο (δικό του) Χ, ο Μασκ άφησε να εννοηθεί ότι «ίσως είναι καιρός να γίνει κάτι τέτοιο», δηλαδή να προχωρήσει σε μηνύσεις. Εκτός, όμως, από τη δυσαρέσκειά του για τη δημοσιογραφική κάλυψη του περιστατικού, ο Μασκ επιδόθηκε και σε ένα ακόμα επικοινωνιακό παιχνίδι τις τελευταίες ημέρες.
Maybe it is time to do so https://t.co/2i4q5QZOUn
— Elon Musk (@elonmusk) January 2, 2025
Προσπάθησε να αντιστρέψει οποιαδήποτε αρνητική εικόνα, υπερθεματίζοντας στην ισχύ και την τεχνολογική υπέροχή του Cybertruck.
«Οι κακοί ηλίθιοι χρησιμοποίησαν το λάθος αυτοκίνητο για τρομοκρατική ενέργεια. Το Cybertruck περιόρισε σημαντικά την έκρηξη, κατευθύνοντας την προς τα πάνω. Ούτε οι γυάλινες πόρτες του λόμπι δεν έσπασαν».
The evil knuckleheads picked the wrong vehicle for a terrorist attack. Cybertruck actually contained the explosion and directed the blast upwards.
— Elon Musk (@elonmusk) January 2, 2025
Not even the glass doors of the lobby were broken. https://t.co/9vj1JdcRZV