Γιατί κλείνουν οι αντιπροσωπείες των ευρωπαϊκών εταιρειών στην Κίνα;
ΝΕΑΓιατί κλείνουν οι αντιπροσωπείες των ευρωπαϊκών εταιρειών στην Κίνα;
ΝΕΑΤα στοιχεία αναδεικνύουν πολύ ανησυχητικά ευρήματα, για τις premium αυτοκινητοβιομηχανίες της γηραιάς ηπείρου.
Οι μεγάλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες απολάμβαναν, επί σειρά ετών, υψηλά κέρδη στην κινεζική αγορά, αλλά τα δεδομένα φαίνεται να έχουν αλλάξει δραματικά γι’ αυτές, λόγω της όλο και πιο επιθετικής πολιτικής τιμών, από τις ταχέως αναπτυσσόμενες εγχώριες εταιρείες.
WHAT CAR
Ως εκ τούτου, οι premium ευρωπαϊκές μάρκες, αναγκάζονται να ξοδέψουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, για να κρατήσουν ανοικτές τις αντιπροσωπείες τους, την ίδια ώρα που επιδίδονται σε γενναίες εκπτώσεις, για να διατηρήσουν ανταγωνιστικά τα μοντέλα τους.
Αυτό η αντίδραση, όμως, δεν εξασφαλίζει βιωσιμότητα. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η ότι η BMW έχει ξοδέψει «τριψήφια εκατομμύρια» ευρώ για να διατηρήσει ζωντανό το δίκτυο αντιπροσώπων της στην Κίνα και οι ανταγωνιστικές Mercedes-Benz και JLR έχουν επίσης καταβάλει μεγάλα ποσά για να αποτρέψουν την κατάρρευση των λιανοπωλητών τους.
Ένας από τους κορυφαίους dealers της BMW, το Beijing Xingdebao 5S, αναγκάστηκε να κλείσει τις εκθέσεις του και είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί, αν σκεφτεί ότι οι πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κίνα μειώθηκαν κατά 30% το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Η ίδια έκθεση αναφέρει ότι με αυτούς τους ρυθμούς περίπου 2.000 εκθέσεις αυτοκινήτων, αναμένεται να έχουν την ίδια κατάληξη, στο προσεχές διάστημα.