Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί η Volkswagen αλλάζει την ηλεκτρική στρατηγική της;

Ελλάδα 12:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί η Volkswagen αλλάζει την ηλεκτρική στρατηγική της;

ΝΕΑ

Γιατί η Volkswagen αλλάζει την ηλεκτρική στρατηγική της;

ΝΕΑ

Ο πραγματικός καθρέπτης είναι η ίδια η αγορά και στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχουν λάβει το μήνυμα.

Advertisement
Advertisement

Το 2019, ο τότε Διευθύνων Σύμβουλος του VW Group, Χέρμπερτ Ντάις, ανέλυε το φουλ επιθετικό πλάνο (BEV-or-bust), για τον σχεδόν πλήρη εξηλεκτρισμό των μοντέλων, σε βάθος δεκαετίας.

Η ένταση αυτής της επιθετικής πολιτικής, φαίνεται να ενόχλησε αρκετούς από τους ανταγωνιστές της, τόσο στο εξωτερικό, όσο και εντός της Γερμανίας, δηλαδή το BMW Group και τη Mercedes-Benz.

Πέντε χρόνια αργότερα, η βασική μάρκα του ομίλου, Volkswagen, η οποία όρισε την «οικογένεια» ηλεκτρικών αυτοκινήτων ID ως κεντρικής σημασίας για το μέλλον της, παραδέχτηκε ότι θα χρειαστεί περισσότερα plug-in υβριδικά, καθώς οι πωλήσεις BEV επιβραδύνονται σημαντικά.

Advertisement
Advertisement

Αυτό σηματοδοτεί απλώς την πιο πρόσφατη προσαρμογή που έχει κάνει η Volkswagen στη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση, αφού η εταιρεία είχε προβλήματα με αρκετές εκδόσεις μοντέλων και έμεινε πίσω στην Κίνα, όπου κυριαρχούν πλέον οι εγχώριες μάρκες.

Η αυτοκινητοβιομηχανία διέκοψε, επίσης, τις προσπάθειες να αναζητήσει εξωτερικούς επενδυτές για τη μονάδα μπαταριών της και απέρριψε τα σχέδια για ένα εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων 2 δισεκατομμυρίων ευρώ (2,2 δισεκατομμύρια δολάρια) στη Γερμανία.

Στην πραγματικότητα, η αυτοκινητοβιομηχανία πουλά τόσα πολλά αυτοκίνητα, που εξακολουθούν να κινούνται με θερμικούς κινητήρες, που μπαίνει σε τροχιά να υπερβεί το όριο εκπομπών της το επόμενο έτος. Γι’ αυτό και ο νυν Διευθύνων Σύμβουλος του Όλιβερ Μπλούμε, ζήτησε από τις ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές επιείκεια.