Γιατί η BMW επιμένει στους 6κύλινδρους και τους V8;
ΝΕΑ
Η BMW έχει μια ευρεία γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων όμως δεν έχει σκοπό να απαρνηθεί το παρελθόν της.
Bayerische Motoren Werke. Δηλαδή Βαυαρικό Εργοστάσιο Κινητήρων. Εν συντομία BMW, όπως είναι παγκοσμίως γνωστή. Εφόσον η εταιρεία έχει τη λέξη «κινητήρας» στην ονομασία της δεν είναι δυνατόν να αλλάξει την κατασκευαστική ουσία της.
WHAT CAR
Η ενασχόληση της BMW με την ηλεκτροκίνηση δεν σημαίνει ότι θα απαρνηθεί τα δεδομένα της, αυτά που ισχύουν από την ίδρυσή της (το 1913), τουναντίον.
Παρότι είναι από αυτές που πρωτοπόρησαν σε αυτόν τον τομέα, ας θυμόμαστε το καινοτόμο i3, τα στελέχη της σκοπεύουν να διατηρήσουν στο αυτοκινητικό προσκήνιο τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Αυτό δεν αφορά μόνο στους τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους αλλά και στον εμβληματικό εξακύλινδρο σε σειρά και στον κορυφαίο V8 που έχει στην γκάμα της.
Στελέχη της BMW εκτιμούν ότι οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ ενδέχεται να επιβραδυνθούν, συνεπώς η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει τα μοντέλα της με θερμικό κινητήρα, είτε αυτούσιο είτε σε εξηλεκτρισμένη εκδοχή του. Το ίδιο θα πράττει και στην Ευρώπη.
Μάλιστα, επισημαίνουν ότι η εταιρεία μάρκα δεν σχεδιάζει να αποσύρει τους V8 κινητήρες της, καθώς οι πελάτες εκτιμούν την «ομαλότητα, τον ήχο και την αίσθηση που προσφέρουν». Παρ’ όλα αυτά, θα συνεχίσει με εντατικό ρυθμό την εξέλιξή και δημιουργία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, αναπτύσσοντας το στρατηγικό επιχειρηματικό πλάνο της.

Έτσι, η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι θα ακολουθήσει μια πολυδιάστατη προσέγγιση, διατηρώντας την εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης παράλληλα με αυτή των εξηλεκτρισμένων και των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της.
Ο Φρανκ Βέμπερ, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW, δήλωσε σχετικά: «Σε αγορές όπως οι ΗΠΑ και η Μέση Ανατολή, δεν μπορείς να αντικαταστήσεις τους V8 με εξακύλινδρους κινητήρες με υβριδική διάταξη.
»Δεν πρόκειται για την απόδοση, καθώς είναι συγκρίσιμοι όσον αφορά στην επιτάχυνση. Όμως, οι πελάτες αγαπούν την ομαλότητα λειτουργίας, τον ήχο και την αίσθηση ενός V8».

Αντίθετα, στην Ευρώπη ενδέχεται να μειωθεί η ζήτηση για V8 ή ακόμα και για τον εξακύλινδρο σε σειρά της εταιρείας, λόγω των αυστηρών κανονισμών εκπομπών ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα..
Ωστόσο, η BMW θα συνεχίσει να τους προσφέρει, όπως και τους πετρελαιοκινητήρες της, σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές, επενδύοντας σε τεχνολογίες που μειώνουν τις εκπομπές τους.