Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί απέτυχαν τα ηλεκτρικά σούπερ αυτοκίνητα;

Ελλάδα 6:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί απέτυχαν τα ηλεκτρικά σούπερ αυτοκίνητα;

ΝΕΑ

Γιατί απέτυχαν τα ηλεκτρικά σούπερ αυτοκίνητα;

ΝΕΑ

Βγάζουν εύκολα χιλιάδες ίππους και έχουν συγκλονιστικές επιδόσεις. Όμως τα ηλεκτρικά hypercars στερούνται κάτι βασικό.

Advertisement
Advertisement

Τα ηλεκτρικά hypercars ξεκίνησαν δυναμικά με στόχο να αλλάξουν το τοπίο των υπερυψηλών επιδόσεων. Όμως όπως φαίνεται o δρόμος τους δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, και οι παραδοσιακοί κατασκευαστές έχουν πολλά ακόμα να δώσουν σε όσου  ψάχνουν υψηλές οδηγικές συγκινήσεις.

Η Rimac φαίνεται απίθανο να κατασκευάσει άλλο ένα ηλεκτρικό hypercar, καθώς η εξελισσόμενη δυναμική της αγοράς και οι υποτονικές πωλήσεις του Nevera ώθησαν την κροατική εταιρεία EV να αναγνωρίσει τη σημασία των συμβατικών λύσεων.

Το Nevera, που παρουσιάστηκε αρχικά το 2021 ως εξέλιξη του concept C_Two με 1.914 ίππους, απέτυχε να επιτύχει τον στόχο των 150 μονάδων πωλήσεων, σηματοδοτώντας μια μετατόπιση της ζήτησης μακριά από τα ηλεκτρικά hypercars.

Advertisement
Advertisement

Ο διευθύνων σύμβουλος Mate Rimac απέδωσε αυτή την υστέρηση στο μεταβαλλόμενο τοπίο της αγοράς, όπου οι προτιμήσεις των καταναλωτών προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να παρουσιάζουν ένα «φρενάρισμα».

Ο Rimac αναγνώρισε τον ρόλο του Nevera ως πρωτοπόρου της τεχνολογίας των ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά σημείωσε μια τάση της αγοράς που ευνοεί τη διαφοροποίηση και μία πιο προσωπική σχέση με το αυτοκίνητο που προσφέρουν οι κατασκευαστές με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Παρά το γεγονός ότι έχει παραδώσει πάνω από 50 μονάδες του Nevera, ο Rimac εξέφρασε σκεπτικισμό σχετικά με την αναβίωση της ζήτησης για ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα, λέγοντας ότι σε αυτή την κατηγορία ο αγοραστής θέλει κάτι πιο «αναλογικό» που προσφέρουν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές.

Advertisement

Κοιτάζοντας μπροστά, η Rimac άφησε να εννοηθεί ότι θα εξερευνήσει την πρωτοποριακή τεχνολογία νανοσωλήνων για μελλοντικά οχήματα, που ενδεχομένως να ξεπεράσουν την αποκλειστική εξάρτηση από την ηλεκτρική ενέργεια και να συμπεριλάβουν εναλλακτικά καύσιμα όπως υγραέριο, υδρογόνο ή ακόμη και ντίζελ.

Όσον αφορά την Bugatti, η Rimac, η οποία απέκτησε τη μάρκα από τον όμιλο Volkswagen το 2021, δεν βλέπει άμεσα σχέδια για τη διακοπή της παραγωγής αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, υποδηλώνοντας μια συνεχή εστίαση στην αξιοποίηση της κληρονομιάς της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης νέων κινητήρων όπως ο V16.

Advertisement