Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο Audi A6 Sedan

Ελλάδα 1:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο Audi A6 Sedan

ΝΕΑ

Η σεντάν έκδοση του νέου Audi A6 εξελίχθηκε με προτεραιότητα την άνεση στις μεγάλες αποστάσεις, προσφέροντας εξαιρετική αεροδυναμική και σημαντικά βελτιωμένη ηχομόνωση.

Advertisement
Advertisement

Μετά την παρουσίαση του A6 Avant, η Audi προχωρά στην αποκάλυψη του νέου A6 Sedan, με τους μηχανικούς να έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση τόσο στην αεροδυναμική απόδοση, όσο και στην ηχομόνωση της καμπίνας.

Το αμάξωμα έχει πιο «καθαρή» σχεδίαση από το προηγούμενο μοντέλο, με την ενσωματωμένη αεροτομή στο πορτμπαγκάζ να ξεχωρίζει. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας αγγίζει το 0,23, επίδοση που το καθιστά πιο αποδοτικό από το A6 Avant, το οποίο φτάνει το 0,25.

Μέχρι τη μεσαία κολόνα, το A6 Sedan είναι πανομοιότυπο με την έκδοση Avant – και στο εσωτερικό. Η διαφορά εντοπίζεται στην ηχομόνωση, η οποία έχει βελτιωθεί έως και 30%. Τα παράθυρα έχουν επανασχεδιαστεί με καλύτερες στεγανοποιήσεις, ενώ προαιρετικά διατίθεται ακουστική υάλωση.

Advertisement
Advertisement

Από τις 19 ίντσες και πάνω, τα ελαστικά εφοδιάζονται με αφρώδεις δακτυλίους στο εσωτερικό, οι οποίοι περιορίζουν τις ταλαντώσεις αέρα μέσα στο ελαστικό, μειώνοντας τον θόρυβο κύλισης. Προστέθηκαν επίσης πιο «ήσυχες» βάσεις κινητήρα και κιβωτίου, όπως και βελτιωμένης σχεδίασης γρανάζια στο S tronic για μείωση του μηχανικού θορύβου.

Το A6 Sedan προσφέρεται είτε με συμβατική ανάρτηση, είτε με αερανάρτηση που είναι 20 χιλιοστά χαμηλότερη από τη βασική. Το ύψος της μπορεί να ρυθμιστεί μέσω των επιλογών balanced, efficiency και comfort, ενώ στη ρύθμιση dynamic μειώνεται ακόμη κατά 10 χιλιοστά. Από τα 120 χλμ./ώρα και πάνω, το αμάξωμα κατεβαίνει στο χαμηλότερο επίπεδο για μείωση της αντίστασης του αέρα.

Αρχικά, θα είναι διαθέσιμες τρεις εκδόσεις κινητήρων. Η βασική περιλαμβάνει έναν 2λιτρο TFSI με 204 ίππους και 340 Nm ροπής, χωρίς το νέο σύστημα MHEV plus. Διαθέτει μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG) και συνδυάζεται με 7άρι διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο S tronic και κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Advertisement

Η πετρελαιοκίνητη έκδοση αποδίδει επίσης 204 ίππους, αλλά με 400 Nm ροπής, και διατίθεται προαιρετικά με τετρακίνηση quattro. Η κορυφαία έκδοση εξοπλίζεται με 3λιτρο V6 TFSI biturbo, ισχύος 367 ίππων και ροπής 550 Nm, με τη τετρακίνηση να περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.

Το εξηλεκτρισμένο σύστημα MHEV plus ενσωματώνει μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt (χωρητικότητας 1,7 kWh), γεννήτρια με ιμάντα (RSG) και μονάδα TSG (ηλεκτροκινητήρας στο κιβώτιο) που επιτρέπει κίνηση με ηλεκτρισμό σε χαμηλές ταχύτητες (π.χ. για παρκάρισμα ή κίνηση σε μποτιλιάρισμα).

Advertisement

Το σύστημα προσφέρει επιπλέον ισχύ έως 24 ίππους και 230 Nm, ενώ κατά την επιβράδυνση μπορεί να ανακτά ενέργεια με ισχύ έως 25 kW. Σε υψηλές ταχύτητες, το TSG αποσυνδέεται για μείωση των απωλειών, βελτιώνοντας την κατανάλωση χωρίς να επηρεάζει την απόκριση του κινητήρα.