Επίσημο: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό Mazda CX-6e
ΝΕΑ
Η ιαπωνική εταιρεία δηλώνει το «παρών» στην ηλεκτροκίνηση με την πιο φιλόδοξη μέχρι τώρα προσπάθειά της.
Η Mazda μπαίνει στη μάχη των ηλεκτρικών SUV με το νέο CX-6e, ένα κομψό, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον κινεζικό κατασκευαστή Changan.
WHAT CAR
Το CX-6e, που αναμένεται να φτάσει στην Ευρώπη το 2026, θα ανταγωνίζεται τα Tesla Model Y, Audi Q4 e-tron και Ford Capri, προσφέροντας χαρακτηριστική σχεδίαση Mazda με έξυπνα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά.
Το CX-6e, που αποκαλύφθηκε πρώτα ως EZ-60 στην Κίνα, συνδυάζει τις αναλογίες του χαμηλού SUV με επιθετικό στυλ.
Διαθέτει φαρδύ αμάξωμα, αεροδυναμικές λεπτομέρειες, όπως καθρέφτες με κάμερα, κοίλη πίσω κολόνα και αεραγωγό τύπου πτέρυγας στο καπό, όλα με στόχο την ενίσχυση της απόδοσης.
Ο σχεδιασμός της μάσκας, τα φωτιστικά σώματα LED και το λογότυπο της Mazda ολοκληρώνουν την εντυπωσιακή εμφάνισή του.

Στο εσωτερικό, η καμπίνα αναμένεται να δανειστεί από το σεντάν 6e, με ένα μινιμαλιστικό ταμπλό στο οποίο κυριαρχεί μια μεγάλη οθόνη αφής και μια αιωρούμενη κεντρική κονσόλα.
Πιθανότατα θα υπάρχει μια πλήρως ψηφιακή οθόνη οδηγού, μαζί με μια πρακτική διάταξη για οικογενειακή χρήση, συμπεριλαμβανομένου ενός χώρου αποσκευών χωρητικότητας άνω των 500 λίτρων.
Οι τεχνικές λεπτομέρειες παραμένουν ελάχιστες, αλλά το CX-6e ενδέχεται να χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα EV «Scalable SkyActiv» της Mazda, η οποία αναπτύχθηκε για να μειώσει την εξάρτηση από εξαρτήματα κινεζικής κατασκευής και να αποφύγει τους δασμούς της ΕΕ.

Οι μέχρι τώρα πληροφορίες δείχνουν τις ίδιες επιλογές μπαταρίας και κινητήρα με το 6e sedan: είτε μια μπαταρία 68,6 kWh είτε 80 kWh που τροφοδοτεί έναν πίσω κινητήρα με ισχύ μεταξύ 244 και 258 ίππους.
Αν είναι έτσι, θα μπορούσε να προσφέρει με τη μπαταρία των 80 kWh μία αυτονομία περίπου 550 χιλιομέτρων.
Η Mazda στοχεύει να τιμολογήσει το CX-6e ανταγωνιστικά, με τιμές στην Ευρώπη κοντά στις 50.000 ευρώ, τοποθετώντας το ως μια προσιτή αλλά κομψή εναλλακτική λύση στις προσφορές EV της Tesla και της Audi.

Πρόκειται για μία αποφασιστική κίνηση της εταιρείας καθώς η Mazda ενισχύει τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση ενόψει των στόχων μηδενικών εκπομπών του 2030.