Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτό είναι το Inster, το μικρό ηλεκτρικό SUV της Hyundai

Ελλάδα 1:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Αυτό είναι το Inster, το μικρό ηλεκτρικό SUV της Hyundai

ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτό είναι το Inster, το μικρό ηλεκτρικό SUV της Hyundai

ΝΕΑ

Αναμένεται στο άμεσο μέλλον και στην Ευρώπη σε δύο εκδόσεις.

Advertisement
Advertisement

Η Ηyundai έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία του Inster, του νέου, μικρού ηλεκτρικού της μοντέλου που ναι μεν ακολουθεί την αισθητική του Casper, του επίσης μικρού, συμβατικού SUV που πωλείται μόνο στην Κορέα, αλλά έχει και σημαντικές διαφοροποιήσεις.

Καταρχήν είναι ολόκληρα 23 εκατοστά μεγαλύτερο φτάνοντας συνολικά τα 3,825 μέτρα, γεγονός που το τοποθετεί μεταξύ των κλασικών SUV των κατηγοριών Α και B. Ταυτόχρονα το μεταξόνιο των 2.580 χιλιοστών αποτελεί μια πολύ καλή πρώτη ένδειξη για τους χώρους στο εσωτερικό του.

Η οποία επιβεβαιώνεται και από το μέγεθος του πορτμπαγκάζ, που ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων που μετακινούνται, κυμαίνεται από 280 έως και 351 λίτρα.

Advertisement
Advertisement

Από εκεί και πέρα υπάρχει μια κλειστή μάσκα και χαρακτηριστικά LED φώτα που του εξασφαλίζουν μια σύγχρονη εικόνα, ενώ σύγχρονη είναι και η σχεδίαση του εσωτερικού. Με ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη, ελεύθερη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment -και οι δύο με διαγώνιο 10,25 ιντσών.

Το Inster θα είναι διαθέσιμο με δύο ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης. Το Standard Range έχει ένα ηλεκτροκινητήρα 97 ίππων και 147 Nm καθώς και μπαταρία 42,0 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 300 χιλιομέτρων με μια φόρτιση.

Στο Long Range ο ηλεκτροκινητήρας φτάνει τους 115 ίππους και η μπαταρία τις 49,0 kWh. Έτσι εδώ η αυτονομία φτάνει τα 355 χιλιόμετρα, τιμή κορυφαία για αυτή την κατηγορία ηλεκτρικών. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δεύτερα και τελική 150 χλμ./ώρα (Standard Range: 11,7 δεύτερα και 140 χλμ./ώρα αντίστοιχα).

Advertisement

Όσο για τη φόρτιση της μπαταρίας γίνεται με έως και 11 kW σε wallbox και με έως 120 kW σε ταχυφορτιστή DC, τιμές επίσης ιδιαίτερα καλές για ένα προσιτό ΒEV.

Eπίσης, όπως και στα μεγαλύτερα ηλεκτρικά της Hyundai, υπάρχει και εδώ η δυνατότητα V2L, δηλαδή η φόρτιση από τη μπαταρία του Inster εξωτερικών καταναλωτών, όπως π.χ. ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου ή εξοπλισμού για κάμπινγκ.

Advertisement

Το νέο Hyundai Inster θα είναι διαθέσιμο στην Κορέα μέσα στο καλοκαίρι και στη συνέχεια θα παρουσιαστεί και επίσημα στην Ευρώπη -πιθανότατα την επόμενη άνοιξη. Όσο για τη τιμή του θα καθοριστεί τότε, αλλά είναι βέβαιο πως θα είναι και μάλιστα με διαφορά το πιο προσιτό ηλεκτρικό Hyundai.

Οι πρώτες εκτιμήσεις πάντως κάνουν λόγο για κάτω από 25.000 ευρώ, κάτι που θα το φέρει αντιμέτωπο με το Citroen e:C3 και τα άλλα αντίστοιχης λογικής μοντέλα της Stellantis, ενώ πιθανότατα θα ακολουθήσει και μια έκδοση με πιο τονισμένα off road στοιχεία που θα ονομάζεται Inster Cross.