Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτή είναι η ολοκαίνουρια Lamborghini Temerario (+video)

Ελλάδα 22:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Αυτή είναι η ολοκαίνουρια Lamborghini Temerario (+video)

ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτή είναι η ολοκαίνουρια Lamborghini Temerario (+video)

ΝΕΑ

Αλλαγή σκυτάλης για τη Lamborghini που παρουσίασε επίσημα στην Καλιφόρνια τη διάδοχο της Huracan.

Advertisement
Advertisement

Ο λόγος για την ολοκαίνουρια Lamborghini Temerario που έρχεται και τυπικά να επιβεβαιώσει όσες φήμες και δημοσιεύματα την περιτριγύριζαν.

Όπως αναμενόταν, ο θρυλικός V10 της Lamborghini «αποχαιρέτησε», με τη θέση του να παίρνει ένα plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης που αποτελείται από τον twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων και συνολικά τρία ηλεκτρικά μοτέρ.

Το ένα βρίσκεται μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του κιβωτίου, ενώ τα άλλα δύο έχουν τοποθετηθεί στον εμπρός άξονα, εξασφαλίζοντας έτσι ήσυχες, αμιγώς ηλεκτρικές μετακινήσεις όταν το ιταλικό supercar θα κινείται αργά.

Advertisement
Advertisement

Ο νέος twin-turbo V8, που διαφέρει σε σχέση με το στάνταρ τετράλιτρο του ομίλου της Volkswagen που κινεί μεταξύ άλλων και την Urus, αποδίδει 800 ίππους μόνος του, με τα «κόκκινα» να έρχονται στις 10.000 σ.α.λ!

Η συνδυαστική ισχύς είναι υπολογισμένη στους 920 ίππους, γεγονός που κάνει την Temerario να ολοκληρώνει το sprint των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα και να συνεχίζει μέχρι τα 343 χλμ./ ώρα.

Η μπαταρία του συστήματος είναι μικρή με μόλις 3,8 kWh. μπορεί να κινήσει την Temerario αποκλειστικά ηλεκτρικά μόνο για 3,5 χιλιόμετρα και φορτίζεται σε μονοφασικό φορτιστή με ισχύ έως 7,0 kW.

Advertisement

Σχεδιαστικά, η Temerario ακολουθεί τη μεγαλύτερη και ακριβότερη Revuelto, πηγαίνοντας στη φιλοσοφία «spaceship» που έχει εμπνευστεί ο επικεφαλής σχεδιασμού, Mitja Borkert.

Το πίσω μέρος είναι καθ’ όλα επιβλητικό, χάρη στους «γυμνούς» τροχούς και την ψηλά τοποθετημένη εξαγωνική εξάτμιση. Ενδιαφέρον ότι και τα πίσω LED φώτα έχουν την ίδια εξαγωνική διαμόρφωση.

Advertisement

Αν και έχει στοιχεία που τη συνδέουν με τη Revuelto, η Temerario δεν υιοθετεί τη φωτεινή υπογραφεί με το γράμμα Y που έχει το hypercar και έχει πιο λεπτούς εμπρός προβολείς LED, θυμίζοντας το κόνσεπτ Lanzador electric GT.

Αναφορικά με το νέο πλαίσιο, δεν είναι από ανθρακονήματα και αλουμίνιο όπως στην προκάτοχό του Huracan, αλλά αποκλειστικά από αλουμίνιο. Έτσι, είναι 20% πιο άκαμπτο, με το βάρος να έχει προσδιοριστεί στα 1.715 κιλά -σημαντικά αυξημένο σε σχέση με τη Huracan- και στα 1.690 κιλά με το εξοπλιστικό πακέτο Alleggerita που θα κάνει την Temerario πιο πισταδόρικη.

Για τα φρένα η Lamborghini έχει επιλέξει δίσκους 410 χιλιοστών μπροστά με 10πίστονες δαγκάνες και δίσκους 390 χιλιοστών πίσω με τετραπίστονες.

Advertisement

Η ιταλική εταιρεία αναφέρει ότι με αυτά τα φρένα, το νέο της supercar ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 32 μέτρα.

Από άλλα νέα συστήματα, η Lamborghini φέρνει για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της το drift mode, με χρήση κατανομής της ροπής στα ηλεκτρικά μοτέρ του εμπρός άξονα και τρία επίπεδα γωνίας ολίσθησης.

Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε ο οδηγός να νιώθει σαν πιλότος μαχητικού αεροσκάφους. Η εταιρεία από τη Sant’ Αgata Bolognese προσφέρει φυσικούς διακόπτες για τις κύριες λειτουργίες και ο οδηγός έχει μπροστά τους μία οθόνη 8,4 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, ενώ αυτή του συνεπιβάτη στο ταμπλό είναι στις 9,1 ίντσες.

Η Lamborghini φρόντισε, επίσης, η Temerario να είναι πιο χρηστική από τον προκάτοχό της. Έτσι, το πλαίσιο εξασφαλίζει 34 επιπλέον χιλιοστά ωφέλιμου χώρου για το κεφάλι και 46 χιλιοστά για τα πόδια, ώστε να μπορεί ακόμα και άνθρωπος με ύψος 2 μέτρα να την οδηγήσει.

Τέλος, τα καθίσματα είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα και μπορούν να ρυθμιστούν ηλεκτρικά σε 18 θέσεις.

Η Lamborghini δεν ανακοίνωσε την τιμή με την οποία θα πωλείται η Temerario -υπολογίστε πάνω από 200.000 ευρώ στην Ιταλία- αλλά βεβαίωσε τους ενδιαφερόμενους ότι τα επίπεδα εξατομίκευσης θα είναι υψηλά. Για αρχή, θα διατεθεί σε 400 χρωματισμούς.

Στην πορεία θα ακολουθήσει φυσικά και η Spyder, καθώς και διάφορες πιο σπέσιαλ εκδόσεις.