Έγινε το επόμενο βήμα στους σταθμούς εναλλαγής μπαταριών
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/06/240620171210_battery-swap-station-nio-2-768x432.jpg)
Έγινε το επόμενο βήμα στους σταθμούς εναλλαγής μπαταριών
ΝΕΑΣυνεχίζει να εξελίσσεται η τεχνολογία των σταθμών εναλλαγής μπαταρίας, με τον χρόνο ολοκλήρωσης της διαδικασίας να είναι πλέον ελάχιστος.
Πάει μία δεκαετία από όταν η Tesla παρουσίασε την τεχνολογία εναλλαγής μπαταρίας για το Model S. Ωστόσο, αργότερα αποφάσισε να εγκαταλείψει αυτή την τεχνολογία για να αφοσιωθεί στην ταχυφόρτιση.
WHAT CAR
Τώρα, οι ιθύνοντες της αμερικανικής εταιρείας πρέπει να «χτυπούν το κεφάλι τους στον τοίχο», διότι η Nio ανέλαβε το πρότζεκτ που η Tesla δεν ήθελε να συνεχίσει και σήμερα το έχει φτάσει σε ένα εξαιρετικό επίπεδο.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/06/240620171208_battery-swap-station-nio-3-768x432.jpg)
Ο νέος και βελτιωμένος σταθμός εναλλαγής μπαταρίας που έχει εξελίξει η κινεζική εταιρεία παρουσιάστηκε πρόσφατα και ήδη λειτουργεί στις περιοχές Guangzhou και Lu’an.
Η Nio διαθέτει ήδη 2.400 σταθμούς σε όλη την Κίνα και η 4η γενιά της τεχνολογίας είναι κρίσιμη, διότι αναμένεται να υποστηρίξει μοντέλα από πολλές μάρκες.
Το κυριότερο χαρακτηριστικό των νέων σταθμών είναι πως ολοκληρώνουν τη διαδικασία αλλαγής της μπαταρίας σε μόλις 2 λεπτά και 24 δευτερόλεπτα! Που σημαίνει ότι είναι κατά 22% ταχύτεροι από την απερχόμενη γενιά.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/06/240620171212_battery-swap-station-nio-768x432.jpg)
Επιπλέον, οι νέοι σταθμοί της Nio μπορούν να φιλοξενήσουν έως και 23 μπαταρίες αυτοκινήτου, άρα ένας σταθμός μπορεί να ολοκληρώνει 480 εναλλαγές μπαταρίας την ημέρα.
Το καλύτερο είναι πως χάρη σε εξελιγμένες τεχνολογίες της εταιρείας, η διαδικασία δεν απαιτεί ο οδηγός να βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/06/240620171211_battery-swap-station-nio-1-768x432.jpg)
Η ευελιξία της 4ης γενιάς των σταθμών συνεχίζεται με την υποστήριξη μοντέλων από πολλές μάρκες. Για αρχή, υποστηρίζονται μοντέλα της Onvo (η μάρκα προσιτών αυτοκινήτων της Nio), καθώς και πολλές άλλες οι οποίες δεν έχουν γνωστοποιηθεί ακόμα.
Ο πρώτος από τους σταθμούς εναλλαγής μπαταρίας νέας γενιάς έχει ανοίξει στο Guangzhou Lingnan Huade Plaza, μαζί με άλλους 107 σε όλη την πόλη. Παραμένει παντελώς άγνωστο φυσικά αν και πότε αυτού του είδους η τεχνολογία θα έρθει στην Ευρώπη.