Δεν… χαμπαριάζουν από δασμούς οι Κινέζοι!
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/06/240612130540_BYD-range-768x432.jpg)
Δεν… χαμπαριάζουν από δασμούς οι Κινέζοι!
ΝΕΑΤα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικά.
Οι κινεζικές μάρκες κατέλαβαν το 11% της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον Ιούνιο, καταγράφοντας ρεκόρ, καθώς οι κατασκευαστές αγωνίζονταν να ξεπεράσουν τους αυστηρούς δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης που τέθηκαν σε ισχύ στις αρχές Ιουλίου.
WHAT CAR
Η SAIC Motor πρωταγωνίστησε, με αιχμή του δόρατος το MG4, σύμφωνα με αναλυτές της Dataforce, η οποία συγκέντρωσε τα στοιχεία. Τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί πριν από τις 5 Ιουλίου, θα μπορούσαν να πωλούνται σε πελάτες χωρίς πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα EV.
Οι κινεζικές μάρκες κατέγραψαν περισσότερα από 23.000 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία σε όλη γηραιά ήπειρο, κατά τη διάρκεια του Ιουνίου, τα περισσότερα από ποτέ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce.
Το εάν τα κέρδη μπορούν να διατηρηθούν σε αυτά τα επίπεδα, θα παρακολουθείται στενά τους επόμενους μήνες, καθώς θα επικρατήσουν οι πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ. Οι προσωρινές επιβαρύνσεις της ΕΕ υπόκεινται στη SAIC σε πρόσθετη χρέωση 38%, ενώ η BYD –που επίσης σημείωσε σημαντική εμπορική πρόοδο- θα πληρώσει επιπλέον 17%, επί του υπάρχοντος τελωνειακού δασμού 10%.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/240731121044_chinese-sales-768x432.jpg)
Ένας άλλος μοχλός της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων τον Ιούνιο, ήταν η εισαγωγή κινήτρων στην Ιταλία, τα οποία βοήθησαν στον διπλασιασμό των πωλήσεων ηλεκτρικών στη χώρα.
Περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ σε επιδοτήσεις για νέα EV εξαντλήθηκαν σε λιγότερο από εννέα ώρες, σύμφωνα με την ιταλική κυβέρνηση. Περίπου το 60% αξιοποιήθηκε από ιδιώτες και το υπόλοιπο από εταιρείες.