BMW: Νέα ψηφιακή αρχιτεκτονική με 4 σούπερ υπολογιστές
ΝΕΑ
Ο Όμιλος BMW ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου ψηφιακού «νευρικού συστήματος» το οποίο θα μπορεί να τοποθετείται σε όλα τα καινούργια μοντέλα του.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από τον Όμιλο BMW, τα καινούργια μοντέλα του θα επωφελούνται από το πρώτο πλήρως ανασχεδιασμένο ψηφιακό σύστημα που δημιούργησε και το οποίο θα μπορεί να τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα του, είτε με θερμικό κινητήρα είτε στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
WHAT CAR
Πρόκειται για μια έξυπνη και αποδοτική τεχνολογία η οποία έχει πολύ μεγάλη υπολογιστική ισχύ και θα παρουσιαστεί στη νέα γενιά οχημάτων που βασίζονται στην καινούργια πλατφόρμα «Neue Klasse».

Η σύγχρονη αρχιτεκτονική βασίζεται σε τέσσερις υπερυπολογιστές, γνωστούς ως «Superbrains», οι οποίοι ενοποιούν την επεξεργαστική ισχύ για βασικές λειτουργίες του οχήματος, όπως το σύστημα ενημερωδιασκέδασης, την αυτόνομη οδήγηση, τον έλεγχο της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου και τα συστήματα άνεσης των επιβατών.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, η υπολογιστική ισχύς τους είναι κατά περισσότερο από 20 φορές μεγαλύτερη σε σχέση με αυτή που υπάρχει στην παρούσα γενιά των μοντέλων.

Μάλιστα, οι νέοι υπερυπολογιστές είναι σχεδιασμένοι ώστε να υποστηρίζουν μελλοντικές ενημερώσεις λογισμικού και αναβαθμισμένες λειτουργίες που θα σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη.
Όπως δήλωσε ο Φρανκ Βέμπερ, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, η νέα αρχιτεκτονική επιτρέπει τον διαχωρισμό της εξέλιξης του λογισμικού από αυτή του οχήματος, διασφαλίζοντας ότι όλα τα μελλοντικά μοντέλα της BMW θα διατηρούνται διαρκώς ενημερωμένα μέσω αναβαθμίσεων «over-the-air».

Ένα από τα κύρια στοιχεία της νέας αρχιτεκτονικής είναι η διάταξη καλωδίωσης η οποία βασίζεται σε δομή ζωνών. Με αυτόν τον τρόπο μειώνεται κατά έως 600 μέτρα το συνολικό μήκος των χρησιμοποιούμενων καλωδίων και κατά έως 30% το συνολικό βάρος τους, συγκριτικά ό,τι ισχύει τώρα
Βάσει όσων ανακοίνωσε η εταιρεία, το όχημα χωρίζεται σε τέσσερις ζώνες –εμπρός, κεντρικό τμήμα, πίσω και οροφή– με τις μονάδες ελέγχου «Superbrains» να συνδέονται μέσω δικτύου υψηλής ταχύτητας με μικρότερα χειριστήρια τοπικού ελέγχου («zone controllers»).

Η χρήση ψηφιακών ασφαλειών «Smart eFuses» αντικαθιστά έως και 150 συμβατικές ασφάλειες, επιτρέποντας την ευφυή διαχείριση της ηλεκτρικής ισχύος και αυξάνοντας την ενεργειακή απόδοση κατά 20%, συγκριτικά.
Πέραν αυτών, η BMW προχωρά στη δημιουργία ενός νέου πολύ εξελιγμένου λογισμικού το οποίο ονομάζεται «Software Defined Vehicle». Για τη δημιουργία του συμβάλλουν περισσότεροι από 10.000 προγραμματιστές της σε όλο τον κόσμο.
Όπως έγινε γνωστό, χάρη στη νέα πλατφόρμα «CodeCraft», αυτοί έχουν καταφέρει να αυξήσουν την παραγωγικότητα του λογισμικού της κατά 130 φορές εντός της τελευταίας δεκαετίας.

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα λειτουργεί σε περιβάλλον cloud, χρησιμοποιώντας έως και 75.000 εικονικούς επεξεργαστές και πραγματοποιώντας έως και 200.000 ενημερώσεις λογισμικού ημερησίως.
Τέλος, θυμίζουμε ότι πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της BMW το οποίο θα βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα «Neue Klasse» θα αρχίσει να κατασκευάζεται εντός της χρονιάς, στο εργοστάσιο της εταιρείας που βρίσκεται στην ουγγρική πόλη Ντέμπρετσεν.