Άλμα προς τα εμπρός από την Volkswagen
ΝΕΑΥπό την πίεση των Κινέζων και των δυσκολιών στην μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, η VW ετοιμάζει φουλ αντεπίθεση σε όλα τα μέτωπα.
Αν και οι ειδήσεις που φθάνουν από τη Γερμανία -και όχι μόνο- μιλούν για μία VW που βρίσκεται σε δυσχερή θέση και μπροστά σε δύσκολες αποφάσεις, όλα δείχνουν ότι ο γερμανικός κολοσσός δύσκολα θα το βάλει κάτω. Και ετοιμάζει μία εφ’ όλης της ύλης αντεπίθεση σε όλα τα ανοιχτά μέτωπα.
WHAT CAR
Ο επικεφαλής πωλήσεων της Volkswagen, Martin Sander, πιστεύει ότι το ID2 θα αλλάξει τα δεδομένα για τη μάρκα και την αγορά.
Αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026 με τιμή εκκίνησης κάτω από 25.000 ευρώ, το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στοχεύει να κάνει την ιδιοκτησία ηλεκτρικών αυτοκινήτων πιο προσιτή.
Τοποθετημένο στην καρδιά της ευρωπαϊκής αγοράς, το ID2 αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Volkswagen να παράγει προσιτά, υψηλής ποιότητας ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η Volkswagen κάνει ήδη βήματα προόδου στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων. Είναι στην κορυφή των πωλήσεων EV στη Γερμανία και τη Νορβηγία, ξεπερνώντας την Tesla και στις δύο αγορές.
Το νέο ID7 έχει επίσης παρουσιάσει ισχυρή ζήτηση, ξεπερνώντας το Passat σε παραγγελίες στην Ευρώπη.
Ο Sander υπογραμμίζει τις βελτιώσεις στην αυτονομία, τις επιδόσεις και τις ταχύτητες φόρτισης σε όλη τη σειρά ID, οι οποίες πιστεύει ότι αλλάζουν τις αντιλήψεις για τα ηλεκτρικά.
Το ID2 είναι κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της Volkswagen για την προσέλκυση περισσότερων πελατών στα EV.
Για να επιτύχει τους στόχους της σχετικά με την προσιτή τιμή, η εταιρεία καινοτομεί στις διαδικασίες παραγωγής.
Η Volkswagen διερευνά επίσης ένα ηλεκτρικό με τιμή κάτω των 20.000 ευρώ, αναγνωρίζοντας την ανάγκη να ικανοποιήσει ακόμα πιο συνειδητοποιημένους αγοραστές με χαμηλό κόστος.
Η Volkswagen σχεδιάζει να διατηρήσει το εμπορικό σήμα «ID» για τα ηλεκτρικά της, ενώ μεταφέρει εμβληματικά μοντέλα όπως το Golf στην ηλεκτρική εποχή.
Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, τα οχήματα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα SSP θα περιλαμβάνουν δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης και πιο προηγμένα χαρακτηριστικά.
Ο παγκόσμιος ανταγωνισμός, ιδίως στην Κίνα, έχει οδηγήσει τη Volkswagen στην επιτάχυνση της ανάπτυξης και στη μείωση του κόστους.
Ο Sander πιστώνει τα μαθήματα που πήρε από Κινέζους συνεργάτες όπως η Xpeng για να βοηθήσει τη μάρκα να προσαρμοστεί γρήγορα.
Κοιτάζοντας μπροστά, η Volkswagen στοχεύει στην αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς της το 2025 με νέα λανσαρίσματα, συμπεριλαμβανομένου του T-Roc.
Προσφέροντας μια ποικίλη γκάμα ηλεκτρικών, υβριδικών και εσωτερικής καύσης, η εταιρεία δείχνει να ανακτά την αυτοπεποίθησή της και έχει όλες τις προϋποθέσεις ώστε να επιτύχει σε ποικίλες αγορές παγκοσμίως.