Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αλλαγή σχεδίων στη Volvo για τα ηλεκτρικά

Ελλάδα 16:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αλλαγή σχεδίων στη Volvo για τα ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Αλλαγή σχεδίων στη Volvo για τα ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Μετά τη φιλοδοξία, η πραγματικότητα. Η Volvo ανακοίνωσε ότι παύει να έχει ως μοναδικό στόχο να γίνει αποκλειστικός κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων ως το τέλος της δεκαετίας μας.

Advertisement
Advertisement

Στις αρχές του 2020, ο Χόκαν Σάμουελσον, ο τότε Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars, ανακοίνωσε κάτι που φαινόταν καινοτόμο και απρόσμενο. Η εταιρεία θα κατασκεύαζε αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα καινούργια μοντέλα ακόμα και πριν από το 2030.

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία ήταν η πρώτη που ανέφερε κάτι τέτοιο με σκοπό να καινοτομήσει αλλά και να βρει έναν νέο ζωτικό χώρο εμπορικά για να αυξήσει της πωλήσεις της.

Ωστόσο τα δεδομένα δεν εξελίσσονται όπως είχαν οριστεί αρχικά. Ο Τζιμ Ρόουαν, ο νυν Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία εγκαταλείπει αυτόν τον στόχο της.

Advertisement
Advertisement

Ο λόγος είναι η μειωμένη ζήτηση του αγοραστικού κοινού για τα αυτοκίνητα αυτής της τεχνολογίας, η οποία καταγράφεται τον τελευταίο χρόνο και η οποία προβλέπεται να συνεχιστεί.

Μάλιστα, η σουηδική εταιρεία είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στη σχετική λίστα κατασκευαστών αυτοκινήτων που έχουν ανακοινώσει ότι επαναπροσδιορίζουν το επιχειρηματικό πλάνο τους αναφορικά με τη μετάβασή τους αποκλειστικά προς την ηλεκτροκίνηση ως το 2030.

Ο Ρόουαν είπε ότι η Volvo θα δώσει βάρος στην εξέλιξη και παραγωγή αυτοκινήτων που θα διαθέτουν κινητήρα τεχνολογίας Plug-in Hybrid ή με ήπιο υβριδικό σύστημα. Επίσης, ανακοίνωσε ότι, πλέον, ο στόχος της είναι το 2030 το 90% των συνολικών ετήσιων πωλήσεών της να είναι αμιγώς ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα οχήματα.

Advertisement

Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Παραμένουμε πιστοί στην πεποίθησή μας ότι το μέλλον μας είναι ηλεκτρικό. Ωστόσο, είναι σαφές ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν θα είναι γραμμική και οι πελάτες και οι αγορές κινούνται με διαφορετικούς ρυθμούς υιοθέτησής της».

Να σημειώσουμε ότι η Volvo, η οποία ανήκει στην Geely, έχει επηρεαστεί από την πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να επιβάλλει επιπλέον δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα, γεγονός που αυξάνει το κόστος για την εταιρεία αλλά και την τιμή πώλησής τους. Το ίδιο ισχύει και για τις ΗΠΑ, μια αγορά που επίσης είναι σημαντική για τη σουηδική εταιρεία.

Advertisement