Ακόμα δύο κολοσσοί τραβούν το πόδι από το γκάζι
ΝΕΑ![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/240710133648_ford-capri-2024-1200-12-768x432.jpg)
Ακόμα δύο κολοσσοί τραβούν το πόδι από το γκάζι
ΝΕΑΔύο ακόμα μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες αναβάλλουν τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους και κάποια δρομολογημένα ηλεκτρικά μοντέλα προς παραγωγή.
Σαν… πολλοί να μαζεύονται οι κατασκευαστές ανά τον πλανήτη που οπισθοχωρούν στα πλάνα τους για τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας τους, ενώ ταυτόχρονα αναβάλλουν τις μεγάλες επενδύσεις που αφορούν στην εξέλιξη νέων, ηλεκτρικών μοντέλων.
WHAT CAR
Τελευταία παραδείγματα αυτής της τάσης είναι οι Ford και General Motors, οι οποίες ήδη έχουν δεσμεύσει αρκετά δισεκατομμύρια στο πλαίσιο της εξέλιξης EVs.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/240710102908_FORD_EXPLORER_EV-768x432.jpg)
Ωστόσο, έχουν συνειδητοποιήσει για τα καλά, ότι το αγοραστικό κοινό είναι πολύ μικρό, οι πωλήσεις λίγες και η ζήτηση απαιτεί μεγάλα pickup με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Πρόσφατα, η GM ανακοίνωσε τη δεύτερη αναβολή της νέας γραμμής παραγωγής ηλεκτρικών στο εργοστάσιο Orion Assembly του Ντιτρόιτ, όπου αναμένεται να παράγεται το Chevrolet Silverado EV.
Υποτίθεται, ότι η παραγωγή του δημοφιλούς στις ΗΠΑ pickup θα ξεκινούσε στα τέλη του 2023, αλλά τώρα το πρόγραμμα γράφει 2026, σύμφωνα με το Bloomberg.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/240726143624_Chevrolet-Silverado-768x432.jpg)
Αυτή η οπισθοχώρηση σημαίνει ότι η GM δε θα πετύχει τον στόχο παραγωγής 1 εκατομμυρίου EVs μέχρι το τέλος του 2025. Επιπλέον, αναβάλλει την παρουσίαση και του Buick PHEV, κι ας μην είναι ηλεκτρικό, διότι βλέπει ότι ούτε η ενδιάμεση λύση των plug-in υβριδικών πουλάει.
Όλα αυτά, περίπου μία εβδομάδα αφότου η Ford επιβεβαίωσε ότι το εργοστάσιό της στο Όκβιλ του Καναδά θα παράγει μεγάλα pickup της σειράς Super Duty αντί για ηλεκτρικά μοντέλα για τα οποία προοριζόταν.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/07/240726143622_Ford-Super-Duty-F-350-768x432.jpg)
Διότι εν αντιθέσει με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που και μεγάλο κόστος παραγωγής έχουν και είναι δύσκολο να πουληθούν, τα Ford της σειράς Super Duty πουλάνε στις ΗΠΑ σαν «ζεστό ψωμί» και φέρνουν μεγάλα κέρδη, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Jim Farley.
Για αυτό, η Ford επενδύει 3 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανανέωση του εργοστασίου στο Όκβιλ, ώστε να ανταποκριθεί στον νέο του ρόλο.