Αυτός είναι ο λόγος που η Κρήτη μένει χωρίς τρένα
ΝΕΑΑυτός είναι ο λόγος που η Κρήτη μένει χωρίς τρένα
ΝΕΑΟ υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, έβαλε φρένο στα σενάρια για τη δημιουργία σιδηροδρομικού δικτύου στο νησί.
Τέλος στο σενάριο ανάπτυξης μέσου σταθερής τροχιάς στην Κρήτη έβαλε, από το βήμα της Βουλής, ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος.
WHAT CAR
Όπως ανέφερε δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για τρένο στην Κρήτη στα ευρωπαϊκά δίκτυα, δεδομένου ότι ο κανονισμός 1679/2024 για το διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών, το οποίο αναπτύσσεται βαθμιαία σε τρία στάδια έως το 2050, δεν προβλέπει σιδηροδρομικές υποδομές στο νησί.
“Εάν όντως η Ευρωπαϊκή Ένωση ήθελε να υποστηρίξει τέτοια έργα υποδομής, θα έπρεπε και οι αντίστοιχοι πόροι να είναι αυξημένοι”, τόνισε ο κ. Ταχιάος.
Συμπλήρωσε ότι για να γίνει το έργο θα πρέπει να υπάρχει μια μελέτη κόστους-οφέλους, μια στρατηγική ανάπτυξης και το κατάλληλο timing.
“Ποιο είναι το timing; Ότι κάνουμε το αεροδρόμιο. Το ότι κάνουμε το αεροδρόμιο τι σημαίνει; Σημαίνει ότι ξαφνικά φύτρωσαν λεφτόδεντρα εκεί που κάναμε τις απαλλοτριώσεις για το αεροδρόμιο”.
Υπογράμμισε πως στην Κρήτη γίνονται πολλά μεγάλα έργα υποδομής, όπως ο ΒΟΑΚ, το αεροδρόμιο στο Καστέλι, αλλά και προσωρινές παρεμβάσεις, όπως αυτή στον υφιστάμενο ΒΟΑΚ για την οποία δίνονται 10 εκατ. ευρώ στην Περιφέρεια.