Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτή είναι η θυγατρική της Chery, που «εισβάλλει» στην Ευρώπη!

Ελλάδα 15:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτή είναι η θυγατρική της Chery, που «εισβάλλει» στην Ευρώπη!

ΝΕΑ

Με αυτή την κίνηση, η μεγάλη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, χτυπάει την premium αγορά της γηραιάς ηπείρου.

Advertisement
Advertisement

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Chery ανακοίνωσε την είσοδο της premium μάρκας Exlantix στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2025, ξεκινώντας από αγορές του βορρά όπου η ηλεκτροκίνηση έχει ήδη εδραιωθεί: Βέλγιο, Δανία, Ολλανδία και Νορβηγία. Τα πρώτα της μοντέλα, το μεγάλο σεντάν ES και το SUV ET, παρουσιάστηκαν επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης.

Βασισμένα στην νέα πλατφόρμα E0X, που υποστηρίζει τόσο αμιγώς ηλεκτρικά όσο και μεγάλης αυτονομίας μοντέλα, τα Exlantix ES και ET έρχονται με 800βολτη τεχνολογία φόρτισης και μπαταρία 100 kWh, στοχεύοντας ευθέως σε ανταγωνιστές όπως τα BMW i5 και iX, Audi Q6 E-tron, Volvo EX90 και Mercedes EQE.

Η Chery, ήδη πρώτη στις κινεζικές εξαγωγές οχημάτων, φιλοδοξεί να καταστήσει την Exlantix την κορυφαία κινεζική premium μάρκα στις αγορές όπου θα δραστηριοποιηθεί, όπως δήλωσε η αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος της μάρκας, Lillian Xiong. «Αυτός είναι ο βραχυπρόθεσμος στόχος. Μακροπρόθεσμα, θα είμαστε ακόμα πιο φιλόδοξοι», τόνισε.

Advertisement
Advertisement

Η στρατηγική της Exlantix ακολουθεί το παράδειγμα άλλων κινεζικών κατασκευαστών, εστιάζοντας σε ώριμες και έτοιμες αγορές για ηλεκτρικά οχήματα, αν και οι προκλήσεις είναι σημαντικές: υψηλότεροι ευρωπαϊκοί δασμοί στα κινεζικά EVs και η κυριαρχία των καθιερωμένων γερμανικών brands. Τα πρώτα σημάδια από την παρουσία άλλων νέων premium μαρκών, όπως οι Nio και Genesis, δείχνουν πόσο δύσκολη είναι η διείσδυση σε αυτή την κατηγορία.

Παρόλα αυτά, η Chery ποντάρει στη δυναμική ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και στη δική της δυναμική εξαγωγών – μόνο το πρώτο τρίμηνο του 2025, απέστειλε 255.465 οχήματα εκτός Κίνας.

Εν μέσω νέων δασμών και αυξημένου ανταγωνισμού, η επιτυχία της Exlantix θα αποτελέσει σημαντικό τεστ για τη βιωσιμότητα των κινεζικών premium brands στην ευρωπαϊκή αγορά.