Αυτή η Porsche 912 ζυγίζει όσο ένα smart ForTwo
ΝΕΑΗ Kamm Manufaktur κατόρθωσε να εντυπωσιάσει ξανά με την κατασκευή μίας restomod 912 η οποία είναι… πούπουλο.
Η Porsche 912 έπαιρνε σάρκα και οστά από το 1965 έως το 1969, όντας μία πιο προσιτή εναλλακτική της 911. Εν έτει 2025, περισσότερο τη βλέπεις ως ένα σπάνιο, κλασικό κομμάτι ιστορίας της γερμανικής μάρκας ή όπως στην προκειμένη περίπτωση ως restomod.
WHAT CAR
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Kamm παρουσίασε μία 912 restomod, αλλά είναι η πρώτη φορά που το έκανε σε έκδοση Targa. Η ουγγρική εταιρεία εξειδικεύεται σε μετατροπές, αναβιώσεις μοντέλων, αλλά και στην κατασκευή πολύ ελαφρών σπορ αυτοκινήτων.
Στην προκειμένη περίπτωση, κατάφερε αυτή η 912c Targa να ζυγίζει λιγότερα από 800 κιλά, δηλαδή όσο ένα Smart ForTwo πρώτης γενιάς!
Κυρίως χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονήματος, με όλα τα πάνελ του αμαξώματος να είναι από αυτό, όπως και το roll-bar, οι καθρέφτες και οι πλάτες των καθισμάτων. Τα παράθυρα είναι από πολυκαρβονικό Lexan.
Το χρώμα είναι πορτοκαλί σε απόχρωση Tangerine και το σύνολο στέκεται σε αλουμινένιους τροχούς που μοιάζουν με κλασικούς από χάλυβα. Από άλλα ρετρό στοιχεία, υπάρχει σχάρα οροφής από ανθρακόνημα, χειροποίητη… σανίδα του σερφ και aftermarket προβολείς.
Καθότι στόχευε στο ελάχιστο δυνατό βάρος, η Kamm δεν άλλαξε πολλά στον αερόψυκτο επίπεδο τετρακύλινδρο των 1.600 κ. εκ. Μόνο αύξησε τη χωρητικότητά του στα 2,0 λίτρα, με την μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 187 ίππους και 205 Nm.
Συνεργάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο τύπου «dogleg» και η εταιρεία προσφέρει κοντή, μακριά ή touring κλιμάκωση, αναλόγως τι ταιριάζει στο στιλ του οδηγού.
Για να κινείται σαν σύγχρονο σπορ αυτοκίνητο, η Kamm τοποθέτησε ειδικά ημι-ενεργά αμορτισέρ της TracTive, φρένα της Brembo και υδραυλικό χειρόφρενο.
Κάθε 912c Targa των Ούγγρων μπορεί να έρθει ακριβώς στα γούστα του πελάτη, αφού οι επιλογές εξατομίκευσης είναι πολλές τόσο για το αμάξωμα, όσο και για το εσωτερικό. Η τιμή της ξεκινάει από τις 395.000 ευρώ και η Kamm μπορεί να τη στείλει οπουδήποτε στον κόσμο.