Αυτά είναι τα προς υπογραφή μεγάλα έργα!
ΝΕΑ
Πρόκειται για πολύ σημαντικές επενδύσεις, που αφορούν το οδικό και το σιδηροδρομικό δίκτυο, όπως και τις υποδομές.
Μια σειρά από κομβικής σημασίας έργα, αναμένεται να υπογραφούν, ώστε βάσει των συμβάσεων να προχωρήσουν ταχέως στην υλοποίησή τους, έως το τέλος του καλοκαιριού.
WHAT CAR
Το κόστους τους αναμένεται να ξεπεράσει τα 4,7 δις ευρώ και πρόκειται για έργα υποδομών και κυρίως γι’ αυτά που αφορούν στο εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας, αλλά και στην επιβεβλημένη αποκατάσταση του αντίστοιχου σιδηροδρομικού.
Το μεγάλο έργο του ΒΟΑΚ, ύψους περίπου 2 δις ευρώ βρίσκεται, μετά από 7,5 χρόνια διαγωνισμού, στην τελική ευθεία για να υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης. Ανάδοχος του έργου είναι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Αν δεν υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις το έργο θα υπογραφεί μέσα στο επόμενο δίμηνο-τρίμηνο και μετά τον λόγο τον έχουν οι μπουλντόζες. Πρόκειται για το μεγαλύτερο οδικό έργο της τρέχουσας δεκαετίας και ένα από τα μεγαλύτερα όλων των εποχών για την Ελλάδα.

Στην τελική ευθεία είναι η υπογραφή των συμβάσεων για τα οδικά και σιδηροδρομικά έργα υποδομής στη Θεσσαλία. Αναμένεται το πράσινο φως από το Ελεγκτικό Συνέδριο προκειμένου στη συνέχεια τα περίπου 10 έργα να μπουν σε τροχιά υλοποίησης. Το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 1,35 δις ευρώ.
Αντικείμενο των έργων, που από τη στη στιγμή που θα πέσουν οι υπογραφές αναμένεται να διαρκέσουν 15-48 μήνες, είναι η αποκατάσταση της κεντρικής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη, στο τμήμα Δομοκός-Λάρισα αλλά και τα τοπικά σιδηροδρομικά και οδικά δίκτυα στη Θεσσαλία.
Σε τροχιά προσυμβατικής περιόδου είναι επίσης το σιδηροδρομικό έργο για τη νέα γραμμή Νέα Καρβάλη-Τοξότες Ξάνθης ύψους 240 εκατ. ευρώ (με τον ΦΠΑ). Το μήκος της νέας γραμμής είναι περίπου 31,7 χλμ.