Βολφ: Τι φοβάται για το 2026;
FORMULA 1Μπορεί να βρισκόμαστε λίγες εβδομάδες πριν την έναρξη της σεζόν του 2025. Ωστόσο ο Τότο Βολφ κοιτάει ήδη τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει η Mercedes το 2026.
Οι αλλαγές κανονισμών σε PU και σασί για την επόμενη χρονιά θα είναι ριζικές. Ίσως οι μεγαλύτερες στην ιστορία του σπορ. Αλλά ο Βολφ και η Mercedes δεν βιώνουν κάτι τέτοιο για πρώτη φορά.
WHAT CAR
Οι αλλαγές κανονισμών του 2014 ήταν επίσης πολύ μεγάλες. Κυρίως στον τομέα των κινητήρων (ήταν η πρώτη χρονιά για τις υβριδικές PU) και δευτερευόντως σε εκείνον του σασί. Η Mercedes είχε κατασκευάσει μακράν την καλύτερη PU τότε και αυτό της είχε δώσει ένα καθοριστικό πλεονέκτημα όχι μόνο για το 2014 αλλά και για τα επόμενα χρόνια της πρώτης υβριδικής εποχής.
Αυτό τουλάχιστον είναι το επίσημο… αφήγημα για τους περισσότερους αναλυτές και φίλους του σπορ. Ωστόσο λίγοι αναφέρουν το ότι η Mercedes τότε προμήθευε ακόμη τρεις ομάδες με PU. Τις McLaren, Williams και Force India. Αυτές οι τρεις ομάδες όντως ξεκίνησαν ανταγωνιστικά το 2014 αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπόρεσαν να χτυπήσουν την Mercedes. Η γερμανική ομάδα είχε ένα κατά πολύ ανώτερο σασί.
Παρόμοια δείχνει ότι θα είναι και η ιστορία το 2026 για την Mercedes. Αν και τα πράγματα θα είναι πιο δύσκολα, σύμφωνα με τον Βολφ. «Δεν μπορούμε να κρυφτούμε από τους ανταγωνιστές μας. Πρέπει να κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά σε όλα τα επίπεδα. Ένας καλός κινητήρας δεν θα είναι αρκετός. Η McLaren θα έχει τον ίδιο ακριβώς κινητήρα. Πρέπει να τους κερδίσουμε στο σασί» δήλωσε ο Αυστριακός στο Auto Motor und Sport.
Η Mercedes θα προμηθεύει με PU τρεις ομάδες. Τις McLaren, Alpine και Williams. Και σύμφωνα με τον Βολφ η σχεδιαστική ομάδα του Τζέιμς Άλισον θα πρέπει να δώσει στην Mercedes το καθοριστικό πλεονέκτημα στη νέα εποχή που ξημερώνει για την F1 την επόμενη χρονιά.