Οκόν: Το νέο του «παιχνίδι» και η μυστική συνάντηση
FORMULA 1Ο Εστεμπάν Οκόν ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο στην καριέρα του. Και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από το να συνοδεύσει τον νέο του ξεκίνημα στην Haas με μία Ferrari!
Και όχι μία οποιαδήποτε Ferrari αλλά την υβριδική 296 GTB! Ο Γάλλος είχε κάνει την παραγγελία του μέσα στο 2024. Πιθανώς γνωρίζοντας ότι θα οδηγεί φέτος για την Haas η οποία χρησιμοποιεί τις PU της ιταλικής εταιρίας.
WHAT CAR
Με την αλλαγή του έτους ήρθε και το δώρο που είχε κάνει ο Εστεμπάν στον εαυτό του! Στον γαλλικό οίκο πολυτελών αυτοκινήτων Charles Pozzi Group η παράδοση πραγματοποιήθηκε με τελετουργικά αποκαλυπτήρια.
Κανονικά, οι πελάτες πρέπει να ξοδέψουν σχεδόν 300.000 ευρώ για το σπορ αυτοκίνητο χωρίς πρόσθετα. Επειδή ο Οκόν ενεργεί ως πρεσβευτής για τον πωλητή της Paris Ferrari, μπορεί να υπήρξε μια μικρή έκπτωση. Ο Γάλλος επέλεξε την έκδοση Assetto Fiorano.
830 ίπποι και βελτιστοποιημένη αεροδυναμική απόδοση
Τα χαρακτηριστικά της νέας Ferrari του Οκόν είναι εκπληκτικά. Η αεροδυναμική απόδοση στον εμπρός άξονα έχει βελτιστοποιηθεί. Υπάρχουν επίσης ειδικά αμορτισέρ Multimatic που έχουν προσαρμοστεί για αγωνιστική χρήση. Ένα εκτεταμένο πακέτο άνθρακα μέσα και έξω, καθώς και το πίσω παράθυρο Lexan εξασφαλίζουν εξοικονόμηση βάρους 12 κιλών.
Σε αντίθεση με τα ανθρακονήματα, ο Οκόν επέλεξε παραδοσιακά το χρώμα “Rosso Fiorano” για το εξωτερικό χρώμα. Οι ζάντες 20 ιντσών που καλύπτονται με Michelin Pilot Sport 4S είναι βαμμένες μαύρες, όπως και οι δαγκάνες φρένων της Brembo. Το λογότυπο του οδηγού στην F1 φαίνεται επίσης στο εξωτερικό της πόρτας.
Το εσωτερικό είναι σχετικά απλό σε σκούρες αποχρώσεις. Εκτός από το δέρμα και το Alcantara, αυτό που ξεχωρίζει εδώ είναι τα πολλά στοιχεία από ανθρακονήματα, για παράδειγμα στο τιμόνι, τα μαρσπιέ και την κεντρική κονσόλα.
Ο Εστεμπάν θα μπορεί να ανεβάσει τον τοποθετημένο στο πίσω μέρος 3λιτρο V6 twin-turbo κινητήρα έως τις 8.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας, ο οποίος είχε το παρατσούκλι «μικρός V12» από τους μηχανικούς της Ferrari, αποδίδει 663 ίππους μόνο στους πίσω τροχούς.
Ο εξακύλινδρος συνδυάστηκε με έναν ηλεκτροκινητήρα, έτσι ώστε ιδανικά να είναι διαθέσιμη ισχύς συστήματος 830 ίππων. Η 296 GTB χρειάζεται μόνο 2,9 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα100 χλμ/ώρα. Ο κατασκευαστής ορίζει τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.
Ο… καταδότης!
Με την άφιξη της Ferrari 296 GTB, ο νέος οδηγός της Haas μπορεί επιτέλους να επιστρέψει την Alpine A110 στον παλιό του εργοδότη. Το προηγούμενο υπεραυτοκίνητο του Εστεμπάν του είχε προκαλέσει κάποια… προβλήματα το καλοκαίρι.
Βλέπετε ο Γάλλος, πριν κλείσει ακόμη με την Haas, ήταν σε διαπραγματεύσεις με την Williams. Και αρκετά προχωρημένες, μάλιστα, καθώς ο Οκόν είχε πάει στο Σίλβερστοουν για δοκιμή καθίσματος! Αλλά εκείνο που δεν γνώριζε, μάλλον, ο Εστεμπάν ήταν το ότι η A110 είχε περασμένο σύστημα εντοπισμού GPS.
Έτσι όλοι στην Alpine μπορούσαν να δουν ότι το εταιρικό αυτοκίνητο του Εστεμπάν ήταν παρκαρισμένο για 5 ώρες στο εργοστάσιο της Williams! Πιθανώς ο Γάλλος να έλεγξε ενδελεχώς τη νέα του Ferrari για τέτοιου είδους συστήματα.