Ο Χάμιλτον δημιουργεί υπεραξία για τους χορηγούς της Ferrari
FORMULA 1Μία ανάρτηση του Βρετανού επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή στα social media με την κόκκινη φόρμα της Scuderia και κάθε χορηγός της ιταλικής ομάδας κερδίζει με το… λεπτό.
Η φρενίτιδα που έχει προκληθεί στον κόσμο της Formula 1 από όταν ο Λιούις Χάμιλτον εμφανίστηκε στο Μαρανέλο, πόσο μάλλον όταν φόρεσε για πρώτη φορά την αγωνιστική φόρμα της Ferrari, ήταν μεν αναμενόμενη, αλλά εμπορικά ξεπερνάει κάθε προηγούμενο.
WHAT CAR
Ο Βρετανός έχει ήδη πραγματοποιήσει τους πρώτους γύρους δοκιμών στο Φιοράνο με την SF-23, ωστόσο δεν υπάρχει ακόμα πραγματικό δείγμα γραφής και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον προς το παρόν συγκεντρώνεται στον εμπορικό αντίκτυπο.
Bringing style to the race track 🧊 pic.twitter.com/v8YYkt9oO6
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) January 22, 2025
Γνωρίζουμε ότι ο Χάμιλτον είναι από μόνος του ένα brand γεγονός που προσθέτει υπεραξία σε κάθε χορηγό που εμφανίζεται στο μονοθέσιο, τα κράνη και τις στολές της Scuderia Ferrari.
Το πρώτο δείγμα της απήχησης που δημιουργείται με αυτόν τον «γάμο» ήρθε με την πρώτη ανάρτηση, όπου ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής ποζάρει μπροστά από το σπίτι του Έντζο έχοντας μία Ferrari F40 δίπλα του και αμφίεση παρόμοια με του Μίκαελ Σουμάχερ το 1996. Για την ακρίβεια, έγινε γρήγορα το post της F1 με τα περισσότερα like στην ιστορία του Instagram.
Το δεύτερο μεγάλο «χτύπημα» ήταν η φωτογραφία του Χάμιλτον με την κόκκινη φόρμα για πρώτη φορά, την οποία ανάρτησε στους προσωπικούς λογαριασμούς του στα social media.
The racing world is abuzz as @LewisHamilton announces his move to the iconic @ScuderiaFerrari team! Sponsorlytix analysed his post on X, which generated over 8 million engagements, using our AI and algorithms to measure the brand values generated for the sponsors of the team:… pic.twitter.com/cSuXCGRalF
— Sponsorlytix (@sponsorlytix) January 22, 2025
Πριν το πέρας της Τετάρτης (22/1), η ανάρτηση είχε στο X (πρώην Twitter) εμφανιστεί σε πάνω από 11 εκατομμύρια χρήστες. Με αφορμή αυτό, η Sponsorlytix ανέλυσε και αποκάλυψε την επιρροή που είχε αυτό στους σπόνσορες της Ferrari.
Η εταιρεία που εξειδικεύεται στα analytics με τη χρήση αλγόριθμων και τεχνητής νοημοσύνης βρήκε πως στα 8 εκατομμύρια impression, η ανάρτηση αυτή είχε από μόνη της αξία 62.100 δολαρίων στην HP (κύριος χορηγός της Scuderia), 50.000 δολαρίων στην ίδια την ομάδα, ενώ οι Shell, IBM, VGW, Ceva και Puma ξεπέρασαν τις 40.000 δολάρια.
Όλα αυτά, μόλις λίγες ώρες μετά την ανάρτηση του Χάμιλτον, ενώ ακόμα δεν τον είχαμε καν δει σε κόκκινο μονοθέσιο. Το σίγουρο είναι, πως η συμφωνία μεταξύ του Βρετανού και της θρυλικής ιταλικής ομάδας εμπορικά είναι από τώρα επιτυχημένη. Για το αγωνιστικό σκέλος,, θα μάθουμε από τον Μάρτιο και μετά.